Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Alfa A
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 13:26

Pas på med at købe produktet Alfa-A lucerne.

Jeg har været så uheldig at købe en sæk Alfa-A, og da jeg kom ca. 10-20 cm. ned i sækken var den fyldt med skimmelsvamp, med det resultat at min hest blev dødssyg, og måtte have dyrlæge 3 gange på samme dag.

Heldigvis er hesten nu atter rask, men det kunne have gået langt værre, den kune faktisk være død.

Jeg har klaget til importøren EquiDan som har kigget på sækken og godt kunne se den ikke var god.

Producenten Dengie, hævder at der ikke er noget i vejen med kvalitetskontrollen, så nu tørrer de det af på mig og hævder at det ikke har været ordentlig opbevaret.

Det har været opbevaret på samme måde som de andre sække jeg har købt igennem 1½ år, så det lyder da underligt at lige pludselig denne sæk ikke er opbevaret forsvarligt.

Nu får jeg en kæmpe dyrlæge regning, som producent og importør ikke vil give mig kompensation for.

Nå men jeg er FÆRDIG MED AT KØBE ALFA-A.

Kisser

0
0
Svar på denne tråd

dårligt foder.
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 14:14
vi har oss været udsat for "dårligt" forder. det var produktet fra tjørnemølle, hvor i en af sækkene var der en masse jernspåner i , og en anden var der rester af @!#$. vi klagede oss og fik 10 sække gratis, men for mit vedkommende er vi færdige med tjørnemølles produkter.

0
0
Svar på denne tråd

Opbevaret forkert???
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 08:55

Tja...mit nyligt hjemkøbte Hartog lucerne er holdbart til et godt stykke ind i år 2008. Det ville de vel ikke skrive, hvis det ikke ville være rimelig godt sikret mod temperatur svingninger. Og ingen ved deres fulde fem, lader jo en sæk lucerne stå ude i plask regnvejr.

Det er da dårlig behandling af kunder så det basker.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider