Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

er det normalt? lidt i tvivl??
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 19:52

kære ænder, kan i hjælpe mig lidt..

jeg er i uge 14+3 nu. jeg havde i starten kvalme godt i et par uger, ellers intet. har det super godt her i min graviditet.

til NFscanningen for snart et par uger siden, var alt i skønneste orden

jeg har i starten nogle gange kunne få nogle stikkende kæmpe jag i lyskeb og underlivet, og nogle gange omme i lænden, hvad der siges er bare når livmoderbåndene strækker sig

men nu her den sidste vel i hvert falde uges tid, der mærker jeg faktisk slet intet til maven... ingen jag, ingen oppustethed, synes ikke jeg vokser lige nu, ja intet mærker jeg til det, har det bare super godt, og føles bare som om kroppen er almindelig ligesom om at jeg er ikke er gravid.

det er da self. også godt at jeg ikk går og har ondt osv.

men jeg kan da ikk rigtigt lide og ikke mærke til det.

er det normalt? at man i perioder intet mærker til noget som helst som om man faktisk ikke er gravid?

har i det også sådan?

jeg ved ikke helt om jeg skal være bekymret, eller bare tage til takke med at have det godt og ikke mærke noget til det, og ikke have jag og ondt..??

jeg ved godt at liv og bobler i maven, mærker man først henne ved 17-20 uge. og nok specielt når man er lidt kraftig som mig

men kom med jeres erfaringer, så vil jeg blive mega glad

0
0
Svar på denne tråd

normalt....
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 20:09

Det er helt normalt at alle generne går over netop i den periode du er i nu.

I 2. trimester har man det så godt som aldrig før, og man er fuld af energi. Maven føles ikke så stor fordi man ikke længere er oppustet - kroppen har ligesom vænnet sig til det hele.

Så jeg vil mene at der ikke er grund til bekymring. Men er du meget nervøs så tag for en sikkerheds skyld en snak med din læge eller jordemoder.

Pøj pøj

/Bluebell

0
0
Svar på denne tråd

bluebell..
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 20:48

oki mange tusinde tak for din erfaring det gør mig mere rolig

jeg skal til jordemoder første gang på tirsdag så kan jeg snakke med hende om tingene. men det lyder super dejligt det du siger, så bekymre jeg mig knapt så meget..

vil andre komme med deres erfaringer også

0
0
Svar på denne tråd

er der slet
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 22:25

ikke flere som vil komme med flere erfaringeer????

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider