Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Ventetøj str xl-xxl
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 11:55

Ja, så er jagten gået ind på de første ventebukser - MEN de er sq da ikke til at finde større end 42-44? Dem jeg havde fra Mikkel er røget ud til højre, desværre siger jeg nu

H&M har en del pæne, men deres benvidde i 42-44 er for smal :(

Så nogle gode steder - har kigget en del steder på nettet, og også bestilt nogle - men de er så bare aaalt for store, og sidder som en kartoffelsæk.

De skal være str. 46 - afhængig af stræk i stoffet osv. :-)

Håber nogle har nogle gode sider :-)

/Eva

Mor til Mikkel 03 04 06 og venter en lille prinsesse d. 03 06 09 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 11:59

Mener at inde på Notanshop.com har de ventetøj til os med lidt ekstra....

0
0
Svar på denne tråd

Nadia...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 12:11

Jo tak - dem har jeg kigget på - Vi kender dem som har det, så det er oplagt, men... vil jo gerne have lidt at vælge imellem, har bestilt nogle fra www.morsmave.dk - men de var så bare enorme ;-)

/Eva - der syn's det er urimeligt at nogle gravide holder sig helt nede i str. 36-40 :(

0
0
Svar på denne tråd

Prøv her...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 13:36

rundogdejlig.dk - ind under ventetøj.

Hun samarbejder med en anden butik om lækkert ventetøj.

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

ved ikke hvor du bor
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 15:24

men jeg har købt et par sorte bukser i "mummi" i aalborg og dem havde de op til str. nogle og 50 -har selv str. 46. De kostede 550 kr, men nøj hvor er de bare helt fantastiske Mener mærket er tete a tete

Hilsen
Sanne

Venter baby til juli

Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Jeg gjorde det
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 20:20

at jeg købte nogle MEGET for store bukser i en stor-pige butik og gik med bælte på dem indtil de kunne holdes oppe uden :-)

Mvh Gitte
- mor til to små mennesker, Tera og Lian, og ejer af 3 heste

Hingsten Jack D, Joker og Makron.

Babyting sælges - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Gitte...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 23:10

Har jeg også overvejet, men så sidder de tit bare rigtig grimt ved lysken og bagpå :-(

Geografisk er vi i øvrigt i Nordsjælland - men alt nord for Cph kan bruges, hvis nogle kan anbefale en fysisk butik :-)

/Eva

0
0
Svar på denne tråd

her kan du få
Forfatter: 
Dato:  03-02-2009 11:47
0
0
Svar på denne tråd

bumbum bum
Forfatter: 
Dato:  03-02-2009 13:27

Kan anbefale mor og barn. Stort udvalg og rigtig søde. Mener at den ligger Lyngby.

Mvh Jane

Lækker 1" pony sælges evt udlån, til rette rytter. Se min profil for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

ventetøj
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 21:32

Hej Eva,

Mor og Barn ligger i Vanløse, de har slutspurtudsalg lige i øjeblikket fordi de skal flytte. De har i hvert fald en str. 46 i både alm. sorte bukser og cowboybukser. Har selv købt cowboybukserne da der var plads til mine store lår.

Har du prøvet at søge inde på Trendsales? Fandt en sælger derinde der havde de bukser jeg købte i Mor og Barn, bare til ½ pris og de var nye. Hun havde også andre bukser også helt nye og i flere størrelser.

Hun går under navnet Supersale mener jeg...

Hilsen Ditte

Mor til Victoria født d. 28. august 2006.

Nu med en lille spirre i maven - forventet ankomst 3/5-09

0
0
Svar på denne tråd

Lidt fingersnilde...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 10:36

Nu er det ikke lige det problem jeg har haft, men måske du kan bruge min løsning alligevel.

Jeg er høj og slank, så næsten alle "stativ-bukser" er for korte og sidder mærkeligt om maven.

Så jeg har ganske enkelt købt alm. meget lavtaljede bukser, som passer under maven. Så en tur i stof butikken og købe nogle meter elastikstof. Dette syes på i linningen som et rør, så man får det ekstra stykke med, uden at vise bart og blive kold.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider