Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Host host host igen igen...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 09:32

Æv æv æv... Min søn på 10mdr. og min datter på 3år hoster og hoster, så vi aller er ved at blive sindsyge. De har hostet i over 2 mdr. og nogle gange er det så slemt at de kaster op Vi har været ved læge flere gange, men de siger det "bare" er influe, men hvor er det dog synd for dem. De får ikkesovet særlig godt om natten, fordi de hoster og det gør vi andre jo eller ikke

De er tjekket for halsbetændelse!

Nogle gode råd modtages med kyshånd

Gude smuk og helt unik hoppe sælges!

www.flaskagerfarm.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 10:11

Er de tjekket for astma ?

Min datter hostede også volsomt , hun har lige fået noget astma medecin ( hun har ik astma men det hjælper på hoste anfaldene )

Bella :-D
0
0
Svar på denne tråd

Benylan
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 10:50

Hej

Kan meget varmt anbefale Benylan til børn. Det kan købes på apoteket og det har hjulpet vores børn på 1 og 3 år RIGTIGT meget. Det koster kun 40kr. så det er da værd at prøve....

0
0
Svar på denne tråd

børneneshosteri
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 18:38

her i vores område på sydsjælland er vi plaget af r.s virus..

den opdages ved blodprøve..

man hoster så man blir skør. det ligger i kroppen ca en mdr op til udbrud, og varer en krig at komme af med..

her hoster vi også,, viktor 2 år kaster op af det..

børn under 1 år kan det være mere alvorligt for, da de ikke kan hoste slim op.. vær meget obs på blå læber så er det afsted og bliver suget,, jeg kender 4 børn i år der har ligget i isolation på sygehuset pga. r.s..

nu med et muldyr

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 14:09

De får begge to Astma medicin og det hjælper en del med vejrtrækningen.

Jeg har lige været ved læge igen igen og de tog blodprøve for r.s. virus som de heldigvis ikke havde. Dog skulle min søn sættes op i Astma medicin til 4 gange om dagen, da han raller meget og så skulle vi holde øje med at han ikke blev mere sløj....

Gude smuk og helt unik hoppe sælges!

www.flaskagerfarm.dk

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels jer alle...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 14:33

Stakkels børn og forældre. Der er vist ingen af jer som får noget søvn.

Det lyder til, at der gøres, hvad gøres kan.

Er sengene hævet i hovedenden?

Jeg fik engang det råd at bruge lidt damp (selvfølgelig uden at barnet brænder sig!). Jeg ved dog ikke om det er godt ved astma? -spørg evt lægen.

Vugge købes. Skal kunne vugge og hvile på gulvet.

Kilden.

Med miniaturen Tarzan og

fjordhesten Sussi(venter føl efter Mosegårdens Kejser 09)

Mor til Lea 02.05.06 og Maya 08.12.08

0
0
Svar på denne tråd

øre næse hals læge
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 20:07

Vores har fået noget astma medicin selvom hun ikke har astma, og det hjælper lidt. Siden har hun været til ovenstående læge og skal have fjernet polypper og lagt dræn måske. Lægen har forklaret os at vorews datter hoster, da snot mm ikke kan komme forbi. Derfor vil en sådan lille operation virke godt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider