Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvornår skal de have skoletaske?
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 19:54

Min datter skal starte i 0.klasse til sommer. Er det der de begynder at få skoletaske, eller er det først når de starter i 1. klasse????

0
0
Svar på denne tråd

Skoletaske
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 20:05

Hej

Vores dreng startede i 0. i år og alle havde skoletaske, penalhus m.v. De har allerede et par bøger og han regner, og små-staver allerede. (Ja han både lægger sammen, trækker fra og dælme om ikke også at han kan gange!! vildt)

Så helt klar en skoletaske til august.

Hilsen

Jette

**Welsh Sec. C hoppeføl sælges**

**Opstaldning tilbyde**

Kontakt mig for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

bbbbbb
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 20:47

Tak for svar. Hun er er også allerede god til regning og lidt stavning, så hun glæder sig rigtig meget til at lave lektier( som hun selv siger, gad vide om hun også siger det om 10 år ), så jagten på den perfekte skoletaske går vist ind her under udsalget.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 22:09

Ja det skal de samt penalhus, madpakke, binde bøger ind osv, det hele følger med når de starter i BH-klassen og jeg kan som lærer hilse at sige at det er mø...irriterende for både de andre elever og dit barn selv hvis ikek det er iorden og bliver cheket fyldt op engang imellem...

Og ja det er med lektier og det hele bare på et meget lavt niveau ;O)

Hyggehejsa

Renana

Vojens Rideklub er nu også online

web.mac.com/ejsboel/vojensrideklub/

0
0
Svar på denne tråd

bbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 22:22

Renana: Jeg skal nok sørge for at der bliver bundet bøger ind, tjekke penalhuset osv osv osv... der skal ikke mangle noget, hun skal jo helst have en god oplevelse med det at gå i skole, og det får man ikke hvis der hele tiden mangler et eller andet som der skal bruges:O)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider