Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Klapvogn: Teutonia eller Emmaljunga
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 11:11

så skal Villads lige straks have nyt køretøj - en klapvogn!!! Vi svæver mellem om det skal være en Teutonia eller en Emmaljunga (med de der drejelige forhjul). Så gode og dårlige ting ved / råd om de to klapvogne modtages meget gerne

-Vi har hørt fra nogle at Emmaljungaen med de drejelige forhjul har en del skavanker med hjulene, er der nogen der kan af- eller bekræfte det???

Mvh. Ditte

Husk at smile til verden...
Så bliver du selv meget kønnere og det meste bliver meget nemmere
Nu mor til min dejlige lille søn Villads født d. 9. april 2008
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 14:00

vi fik varmt anbefalet en teutonia i sin tid og købte en sådan, det er i og for sig en super dejlig klapvogn, men men men jeg syntes at kvaliteten for de penge er alt alt for ringe, den går i stykker på kryds og tværs og den klemmer når den skal klappes sammen...

Så jeg ville ikke købe Teutonia igen pga. kvaliteten.

Hyggehejsa

Renana

Vojens Rideklub er nu også online

web.mac.com/ejsboel/vojensrideklub/

0
0
Svar på denne tråd

vi har også
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 16:35

... en Teutonia Mistral S, og vi er super glade for den.

Dog, gik den faktisk i stykker i det ene drejebare hjul to dage efter vi købte den. Efter lidt kamp med BabySam lykkedes det dog at få udskiftet stellet, og siden har vi ingen problemer haft.

Da vi købte den kviede jeg mig lidt ved de 4200 kroner den koster. Jeg spurgte derfor sælgeren om der var nogle lignende modeller, som bare var lidt billigere. Svaret var at hun havde nogle, der lignede - men de var dyrere (og det var Emmaljunga hun mente ;-))

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 18:27

jeg stod i samme situation som dig. men endte med at købe ingen af dem men emmaljungas cerox. den er lidt tung og bære ind og ud af bilen men els bare super, også til by kørsel, i skov mv. sælger i babysam viste mig også teutonia men for mig var den lidt plastic agtig og jeg følte jeg fik mere kvalitet fra emmaljunga. er super glad for mit køb. har brugt den med en trille pose i, siden elias var 4 mdr og han er også rigtig glad for den. Og så fik jeg den til 3500 da det var en 2008 model...

Hilsner fra Gliese....

- mor til en skøn dreng d. 11/07-08

- gift med den dejligste mand.

0
0
Svar på denne tråd

også em cerox her
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 22:03

total dejlig vogn. Kender ikke de to du nævner.

Er stor tilhænger af EM. Har både barnevogn og klapvogn fra dem. Dyre ja, men også møg lækker kvalitet. Men det er jo smag og behag med alt, design, funktion, hvilken bil man har mv.

Prøv dem i butikken, bed om at få den klappet sammen for om den kan være i bilen osv.

Jeg har kun positivt at sige om EM. Har kun haft hjul på barnevognen som rustede efter få mdr - ind i butikken og brokke mig. FIk fire nye hjul og der har intet været i vejen siden.

Håber da også at kunne sælge den til en fornuftig pris når den tid kommer

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 22:24

Jeg hælder mest til teutonia, fordi den er mere handy at have med rundt, fordi den ikke er så tung. Jeg har haft begge dele, og ceroxen fra tung som et ondt år, og måtte sælge den hurtigt igen. Men giver ret i, at dens design er vildt lækkert.

0
0
Svar på denne tråd

EM city cerox
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 22:19

Jeg var i samme dilemma som Skraedderdal, så jeg forhørte mig også herinde, og fandt frem til enten Teutonia M S eller Emmaljunga city cerox.

Da jeg så klapvognene, var der dog ingen tvivl!

Det blev EM city cerox. JEg synes kvaliteten er bedre generelt også er den bredere end den anden - og det betyder noget her i vinter, hvor Astrid ligger i Slee-bee, når hun er i klapvognen.

Teotonia virkede meget ralle-agtig og hård.

Emmaljungaen fik jeg til 3700 kr mod 2500 for Teutoniaen. Også fik jeg endda fusket et forlæder med gratis..

Vi handlede i Malles.

Arbejder som sygeplejerske

- Og MOR til den dejligste pige 24.04.08!

0
0
Svar på denne tråd

Teutonia
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 14:37

Jeg har en Teutonia mistral og den har virkelig holdt godt, har kun været glad for den -den skal nu bruges til 3. barn...

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 20:04

HEjsa

Jeg er emmaljunga city cerox 360 ejer og jeg ELSKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR min klapvogn.. Noah elsker den og vil på INTET tidspunkt undvære de svinghjul. Jeg købte først den alm cerox men den var alt for klodset og tung så hellere undvære en vogn. Så den blev solgt og en city flyttede ind..

du kan vendeoverdelen så du selv vælger hvor vej dine hjul skal vende samt svingbart styr.. den er fantastisk. Vi har aldrig haft problemer med vores og kommer du fra aalborg kommer du bare og prøver min..

Vores søn elsker hans emma plus han selv skubber den når vi er på tur (børnearbejde er en god ting)

Held og lykke med dit valg.

Knuser Annette

Mor til Noah (12september 2007) og den franske bulldog Fluffy

Drøm sødt min elskede Octavia

LÆKKER ANDELSBOLIG/RÆKKEHUS SÆLGES I AALBORG

Se mere: WWW.FRIHAUGE.DK

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider