Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

babysam og køb???
Forfatter: 
Dato:  03-01-2009 22:16

det er muligt at jeg spørger rigtigt dumt nu, men er nødt til det for ikke at gå og være uvidende :o)

hvis nu jeg tager i babysam imorgen, som har udsalg for tiden, hvis så jeg finder en barnevogn som jeg gerne vil have, kan jeg så få den sat til side til den dag jeg skal bruge den, og først betale den der?? altså så jeg stadig får den rabat der evt. måtte være hvis det feks. er en 2008 model.?????

står nemlig ikke lige med pengene lige nu, men kan jeg finde noget til en god pris så ville jeg jo frygteligt gerne det.

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

thrhtrhtrhtr
Forfatter: 
Dato:  03-01-2009 22:22

tror du skal betale prisen nu. da forretningen jo ellers kan risikere at du springer fra og at de så stadig står tilbage med vognen. men er du i tvivl så ring da og snak med dem?

de har jo også en konto som man kan få. der kan du jo evt bare handle over også afdrage vognen senere

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

ja okay.
Forfatter: 
Dato:  03-01-2009 22:26

var egentligt også fordi at jeg har en veninde som mener jeg kan gøre sådan, fordi det har hun gjort i en mindre babybutik.. men kan selvfølgeligt godt se at det ikke er smart hvis jeg som du siger skulle hoppe fra... hvad koster det at have sådan et kontokort til babysam???

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2009 08:16

Da vi købte barnevogne og alt det andet i babysam, betalte vi med det samme og lod det hele stå.

Så jeg tror bestemt ikke du kan vente med at betale og slet ikke på udsalgsvare.

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Vi købte barnevogn
Forfatter: 
Dato:  04-01-2009 10:48

og betalte beløbet med det samme. Så opbevarede de barnevognen da den kom fra fabrikken. Det skal siges at vi betalte 100 kr i depositum mens forretningen lige skulle finde ud af hvorlænge de var om at skaffe den model vi præcis gerne ville have.

Da vi havde svaret, gik vi op i forretningen og betalte det fulde beløb.

Kontokort er ikke at anbefale, man kommer tit til at betale langt mere end det er værd. Har du ikke mulighed for at købe en brugt vogn eller få en i gave fra familien ? Du kan læse om kontokortet på babysams hjemmeside.

Beagle.

Udstyr tilsalg:

til rytteren, ridebukser og veste (Pikeur og RTS)

til hesten, Kieffer striglekasse, OS martingal & OS gummitøjler, skridttæppe og Kieffer Grime.

Se min præsentation !

0
0
Svar på denne tråd

brugt....
Forfatter: 
Dato:  04-01-2009 10:57

jeg vil ikke have brugt vogn, det er kun fordi at vi er ved at flytte så pengene er lidt små lige i denne måned, ellers har vi råd, det er bare så skide surt at være nødt til at vente til næste måned med at købe en, og så være tvunget til at købe en af de nye modeller som koster noget mere øv øv øv... nej normalt går jeg heller ikke ind for kontokort, men hvis nu nogen kunne anbefale det så var det nok ok.

ved godt det måske lyder sært, men har bare ikke lyst til at have en vogn hvor andre børn har ligget og gylpet i, som måske har pletter, som måske er halv slidt... nej jeg vil altså have en ny vogn...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

barnevogn
Forfatter: 
Dato:  04-01-2009 11:35

Det kan du godt... Vi købte en vogn der var på tilbud de satte den til side og skrev beløbet ned så betalte vi et depositum og hun sagde hvis vi så de havde sat den yderligere ned inden vi skulle bruge den skulle vi sige det og de ændrede beløbet..

Ved dog ikke om det er noget andet med udsalgsvarer men det burde det jo ikke være...

Mette

6 september kom vores dejlige dreng til verden nu har vi de 2 dejligste drenge man kan tænke sig.

0
0
Svar på denne tråd

Ja det kan du
Forfatter: 
Dato:  04-01-2009 11:38

Vi bestilte alt babyudstyr i Ønskebørn da vi var ca 6 måneder henne.

Man betaler så et depositum på 500.- som så går tabt hvis man springer fra aftalen fordi der sker noget.

Men bedre at miste 500 end at stå med alt og skal til at sælge det fordi noget uventet skete.

Babyforretningerne er meget hjælpsomme på det punkt.

Så shop du løs, og lig et depositum.

Prisen gælder selvfølgelig fra den dag du "handler" selv om det er på tilbud.

Vi sparede selv 2500 på vores barnevogn pga tilbud.

Berit Rahmberg
Aalborg

~

Ox-Arabere.dk

Et privat hestehold i det Nordjyske
*
3 årig ox hoppe sælges billigt

0
0
Svar på denne tråd

hvor godt
Forfatter: 
Dato:  04-01-2009 15:23

det var dog dejligt, så er der alligevel håb om at jeg måske kan få noget godt til billige penge selvom jeg ikke lige pt har pengene til det..... dejligt tak skal i have...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2009 17:04

Vi udvalgte alle vores ting i en babysam, incl. barnevogn og betalte et depositum på 500 tror jeg.

Vi betalte det hele ca. 14. dage før forventet fødsel og fik det hele leveret da vi skulle bruge det.

Annemarie

Mor til Laura og Emma- 20-07-06.

www.123hjemmeside.dk/ GroenkjaerRamloev

"If you can dream it, you can do it"

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-01-2009 17:40

vi fik tingene inkl vogn sat tilside i babysam emd et depositum på 250 kr. Grunden til de gør det er jo at der er så meget der kan gå galt endnu og hvad så så står man der og de kan nu altid få det solgt til udsalgspris...

Hyggehejsa

Renana

Vojens Rideklub er nu også online

web.mac.com/ejsboel/vojensrideklub/

0
0
Svar på denne tråd

Vi har lige købt
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 09:32

Der sagde de i babysam at vi skulle ligge 25 % i depositum indtil vi kom og hentede den...

Det var nemlig en 2008 model som er sat 1000 kr. ned. Faktisk var de så søde at de fortalte os inden jul da vi kom, at den blev sat 800 kr mere ned efter nytår. Ellers havde vi jo bare købt den der og ikke sparet pengene :) Nogle gange er de meget flinke i sådan nogle butikker.

Mvh. Anne

0
0
Svar på denne tråd

banken banken
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 12:30

Du ringer bare i banken og siger du skal bruge x-antal kr. også kan de kode et bevilliget overtræk ind og du kan hente pengene eller trække på dit kort.

Det er langt den billigste måde at gøre det på og man vil jo kun sine kunder de bedste og kan de spare en masse på udsalg og man ved pengene kommer senere burde det ikke være et problem.

Jeg ser ingen grund til at skulle "tigge" en butik om penge - det er det man har banken til - for at hjælpe.

Mvh

Rikke

Til salg:

Trakehner hoppeføl 2008 Heartbreaker/Induc

Hoppeplag 2007 Heartbreaker/Induc - SOLGT

Eliteskuehoppe 2005 Kanudos/Induc

http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider