|
|
| drengenavne.. |
| Forfatter:  |
diablogirl *almera* |
| Dato:  |
02-01-2009 18:25 |
|
ja, min fødsel nærmer sig jo hastigt nu og har ingen anelse om hvad purken skal hedde. så derfor mangler jeg nogle input angående drenge navne. og ja, vi ved helt sikkert at det blir en dreng. selv har jeg tænkt lidt på nicklas, men kæresten er ikke helt enig.. kristina.
Søger tidligere ejere til collage Ox. rød hoppe med blis og 3 sokker, stg; 145 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drengenavne |
pernille 7 |
03-01-2009 13:33 |
|
Hej Kristina, ja drengenavne er ikke nemt! Vi kan blive nogenlunde enige om Lasse, men ellers synes jeg at Magnus, Gustav elelr Elias er søde navne. Min bedste venindes søn hedder Adam, det er også fint. Held og lykke med det, Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her.... |
|
|
... har jeg følgende drengenavne i tankerne: - Sebastian
- Carl-Emil
- Victor
- William
Kan også smadder godt lide navnet Malik, men det er vist blevet ret populært efter ham knægten fra "De unge mødre" har været i tv. Noah er også lige mig, men det hedder en i omgangskredsens dreng, så det går ikke her, men måske hos jer?  Kæresten kan også godt lide navnet Frederik, men han heder Frederiksen til efternavn, så det bliver måske lidt kikset Men så er der endnu en god grund til at bruge mit efternavn  Er dog ikke gravid, men det er altid godt at være forberedt 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De navne vi havde var... |
TinaR |
03-01-2009 16:16 |
|
Bertram (det hedder han) Bastian Villads Linus Janus Elliott Julius Det er svært at komme med forslag, når du ikke fortæller lidt om hvilken type I kan lide - skal det være et godt gammeldaws dansk navn, et hipt og smart, et udenlandsk, skal det kunne siges på engelsk, langt, kort... 
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min lille guldklump.. |
Carina Gøttler ♥Frederik♥ |
03-01-2009 17:32 |
|
skal hedde Frederik, men ellers havde jeg overvejet navnene Lucas, Magnus, Markus, Noah og Alexander..  Held og lykke med at finde et navn..
Sagde Carina Gøttler (:
- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3 Termin d. 17/2-09
R.I.P Pax&Carsten Junior
4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| emil er da |
funkis ♥ishest er bedst♥ |
03-01-2009 18:10 |
|
sødt, men også noah, tobias, hampus ( svensk ) lukas, alexander, jeppe, jonathan, nilas... ja det er nok at vælge imellem held og lykke med det...
perla fra littla brekku 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min guldklump |
sissie |
03-01-2009 20:43 |
|
hedder Victor og Johan til mellemnavn,min venindes hedder Magnus. Ellers kan jeg godt lide Frederik-Bastian-Christian-madsemil- kan ikke lige komme på flere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| esfsgs |
Asta ♥Isabella♥ |
03-01-2009 21:52 |
|
Lucas, Mads, Alexander, Martin, Jonas, Malthe, Andreas, Philip, Aske, Anton, Esben, Daniel, Nikolaj, Thomas, Lasse, Liam, Charlie, Henrik, Mikkel, Tobias, Sebastian, Kasper, Simon....
Jonas, Lucas og Kasper er dem jeg bedst kan lide..:)
ellers så kig på hjemmesider over drengenavne de er nemme at finde bare søg på google..
Mvh. Asta
<3Isabella, Eden, Lucas, Nicole<3
Scully - af mindet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.... |
diablogirl *almera* |
04-01-2009 09:05 |
|
det blir godt nok svært, vi er jo to der skal være enige. men vi er enige om at det ikke skal være sammensatte navne som feks. mads-emil. ej heller navne knægten kunne risikere at blive mobbet med. feks. kender jeg nogen der kaldte deres dreng for rex? rex er i min verden et navn til en hund.
kristina.
Søger tidligere ejere til collage Ox. rød hoppe med blis og 3 sokker, stg; 145 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er selv faldet ret meget for navnet Nathaniel.
Skrev Tatjana
Akvarier med tilbehør sælges. Send pb for mere info. www.hebl.dk Hjælp de polske børnehjemsbørn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Drengenavne ... Personlig er jeg helt vild med navnene Tristan, Noah og William .... de navne kan min kærste desværre ikke lide (vi venter med sikkerhed også en dreng) .. Så ham i maven kommer rimelig sikkert til at hedde Magnus 
Gravid og lykkelig <3 termin d. 10. Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drengenavne |
|
|
Vi har en Mads herhjemme, og hvis den næste vi får er en dreng, blir det en Lasse. Ellers synes jeg at Emil er sødt, og Oliver. Kristoffer er også pænt, men selvfølgelig lidt langt Jeg er ikke så meget til de udenlandske navne (Noah, Patrick Nathaniel osv) - ved dog godt, at Oliver og Kristoffer også kan bruges på eng.  egentlig kan jeg også godt lidt navnet Jens, og Bertram er også super sødt. Karl også.... Håber I finder et rigtig godt navn. Held og lykke med det
mvh Trine - mor til Mads 200506 Don´t let a fool kiss you ....or a kiss fool you
Kun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drengenavne |
|
|
de navne vi overvejede var Villads (det endte det med at blive) Mads Linus Silas Men det er rigtig svært at finde på et. Vi havde næsten besluttet os inden, men skulle lige vente og se ham an først. Mvh C
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|