Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

quinoa grød - erfaringer??
Forfatter: 
Dato:  17-12-2008 20:59

halløj...

ville lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med at give jeres børn quinoa grød... har læst lidt om det på helsenyt.. men synes lige jeg ville høre om der var nogen med erfaringer om dette grød..???

mine drenge er 6 mdr.

hilsen miller

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 21:13

mine unger har begge fået det med frugt i, det har været gavnligt for deres system, men det har ikke været deres yndlingsgrød, de spiste den ikke uden frugt i og jeg må tilstå at den stinker fælt når man laver den ;O)

Men det har hjulpet dem begge at få ro på deres maver...

Hyggehejsa

Renana

Vojens Rideklub er nu også online

web.mac.com/ejsboel/vojensrideklub/

0
0
Svar på denne tråd

Sundt og godt
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 12:02

Spiser det selv som erstatning for ris til tider. Synes ikke det var så godt som grød, det blev ved med at være meget grynet, så først da knægten kunne spise ris, kom dette også på menuen og det smager nu godt :-)......

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Med englebarnet Tika 18/3-2006 R.I.P og Snorre 28/6-2007

Endnu en spunk i vente: termin 10/3-2009

Hestene: Jossie, Chico og Catwalk

0
0
Svar på denne tråd

Quinoa.
Forfatter: 
Dato:  29-12-2008 21:34

Peter fik Quinoa grød som noget af det første - men altid med moset banan i. Og det er lavet på modermælk, som jeg har malket ud. Så smagen er nok ikke helt autentisk. Men så spiser han det tilgengæld også med stor velbehag. Jeg tror, at det var en fordel, at det var noget af det første jeg introducerede..

Iøvrigt korrekt - det lugter fælt, når man står og koger det. Jeg vil undlade at beskrive præcist, hvad det lugter af .

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider