Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Vand i kroppen, sure opstød og evig træt
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 09:59

Så er der 4 uger til termin, og jeg er klar til at opgive!!! Min sidste graviditet gik som smurt og jeg var ikke hæmmet på nogen måde... Men denne gang har jeg fået bækkenløsning, vand i kroppen og kan knap vralte ud i bilen!!! Sidste gang red jeg ikke, da min hyp var meget rå og ustabil, men denne gang har jeg holdt ridningen ved lige uden at overdrive, og fået masser af motion og sund kost. Alligevel er det lykkedes mig at tage 18 kg på indtil videre!!!! sidste gang tog jeg kun 10kg på! Ironien længe leve!!!

I guder hvor er jeg frustreret og savner at komme ud og ride en lang tur... Dagene er bare så lange lige nu :( SUK!!!

heste kan ikke selv træffe et valg, så vælg med omhu på deres vejne

0
0
Svar på denne tråd

det er snyd
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 10:02

Ja det virker jo ikke helt retfærdigt.

Her er der knap 2 mdr. til termin. Har bækkenøsning men ellers har jeg det lækkert. Men gud hvor jeg glæder mig til at komme op på en hest igen, der er så lang tid til.

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

venter også
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 14:45

Ja, jeg har 3½ uge til termin, og selvom jeg kun har taget 7,5 kg på, så er jeg også ved at glæde mig gevaldigt til at få min krop igen, især mine ribben sukker efter plads! Heldigvis har jeg ikke bækkenløsning, kun lidt ømhed i bækken, baller og hofter hvis jeg laver for meget.

Jeg veksler mellem at ville føde NU, og så at håbe på, at jeg går over tid, så barnet får fødselsdag så langt inde i januar som muligt :)

Jeg glæder mig også helt vildt til at komme til hest igen, hvis alt går vel, så køber vi den islænder vi har gående som pensionær for øjeblikket, og så skal jeg rigtig i gang med ridningen til foråret :)

God ventetid til jer allesammen, vi er jo en del med termin i januar.

Merete

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider