|
|
| må vi se nissebørn ?? |
| Forfatter:  |
trilsen (nogen gange med mor) |
| Dato:  |
01-12-2008 19:15 |
|
jeg starter selv med Anton - fotograferet af sin søster -Anton er fra 19 feb. 2008 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lucas med nissehue |
|
|

Her er en glad næsten 4 måneder gammel dreng der er i færd med at hjælpe sin mor med at pakke julen ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Naja 5 måneder |
|
|
 Kan næsten sidde selv og sender lige et "charmer"- smil til moderen  Søde drenge i har .....
Hesteløs, men med baby 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er |
AmigoCjn |
02-12-2008 11:55 |
|
Her er Emma fra sidste år, har endnu ikke fået taget billedet til i år: 
Hvilke bogstaver kan flyve?? N'er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jeg viser... |
|
|
..da gerne min (lidt anderledes) lille nisse frem igen  Vigdis 2 år og 2 måneder  Mvh. Lotte_L
"Man får de teenagere man har fortjent!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viktor 7 mdr. |
lomape *Gigant* |
02-12-2008 15:35 |
|
Her er Viktor som "nisse". 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min nissepige |
|
|
Her er min Nissepige Hvor er de bare kære alle de små "nissebørn"  
Sjælen er stedet hvor vores sande jeg bor. Den indeholder de evner og kvaliteter som vi er født med.
hvad hjertet er fuldt af, løber munden over med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Århhh Birkegaard.. |
|
|
Det sidste billede du viser er dog aldeles bedårende - Ih, hvor er det godt! Bliver helt skruk! Mvh. Lotte_L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min datter. |
Phoenix |
04-12-2008 12:36 |
|
Her er lidt julebilleder af min datter Veronica på 20 måneder.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nissepige |
|
|
 Her er min nissepige, Astrid, fra 24.04.08. I øvrigt december-billede på den kaldender, vi lige har bestilt til faderen i julegave..
Arbejder som sygeplejerske - Og MOR til den dejligste pige 24.04.08!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nissen... |
|
|
Her er så moderens forsøg på at tage babybilleder...  Og nu vi havde fyldt stuen med halm...  Magnus er fra d. 24. februar 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lille nisse,, |
Gitte (Tyran) |
07-12-2008 11:03 |
|
her er et spritnytpar nisse billeder af Malene fra i morges.. hun bliver 1år i overmorgen.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nissebørn |
|
|
Aaaiii hvor er der da gost nok mange fantastiske billeder her, af en masse herlige børn... Jeg har da også lige taget et par nye idag af den yngste  Hun er altså ikke spor tyk, men har MEGET tøj på, der var 10 minus da vi kørte til stalden, så der er både strikketrøje og vinterflyverdragt inden under nissetøjet  Hun skulle ud og ride som lille nisse,(derfor hjelmen under huen) men først syntes hun jeg lige skulle tage nogen billeder af hende i sneen, og det siger jeg da ikke nej til      Julehilsener fra Pia
Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!
At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed. (Piet hein)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen nisseunger i år... |
|
|
 I år nedlagde Freya og Anne kraftig protest mod nissehuerne (man er vel i "vil-selv-alderen")... så julekortet i år er sgu lidt tamt... I det mindste lykkedes det da at få dem til at smile (det krævede fotografering i to omgang og ca. 56 forsøg...suk) Sidste år var de vildt søde... Hilsen Stine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nissebarn |
Lilar |
09-12-2008 22:56 |
|
Her er Freja som nisse:  Det er dette billede der er på vores julekort i år  Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nisser |
Tine Vejlstrup |
10-12-2008 09:10 |
|
Jeg har da også et par af Freya, det er fra juleafslutningen på Valbjerggård hvor jeg underviser  
MVH Tine Vejlstrup og Freya Nu en del af Team Lodberg!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmm |
|
|
Vi har det her billede som julekort i år, med vores små nisser hjemme i "baghaven"...  Hyggehejsa Renana
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er de søde |
Sanne |
10-12-2008 17:29 |
|
og Birkegaard dit sidste billede er bare for godt 
Hilsen Sanne Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidstnye |
AmigoCjn |
10-12-2008 19:51 |
|
Her er et par fra i år af Emma:   
Hvilke bogstaver kan flyve?? N'er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her.... |
|
|
Thilde vil da garanteret også gerne vises frem - hun er fra 25. februar:  Gitte(Tyran) - hvor er din Malene da bare usædvanligt yndig... Mvh. Maiken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikken |
|
|
nogle dejlige unger i alle sammen har. Hanne... Andreas er simpelthen for lækker en lille fyr. Det sidste billede af han er helt vidunderligt....  LotteL's lille vigdis er også bare skøn. Super dejligt julekort. Og suk hvor ville jeg dog ønske at vi havde så meget sne som Galanti har, da det er den perfekte baggrund til julebilleder... Desværre er mine unger bare blevet for store til, at ville agere nissemodeller 
Pernille
Team CoDa OX, distanceridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Her er min nissedreng, på billederne er han 3 1/2 månede. Det øverste billede bruger jeg til julekort.   Hilsen Stine
Mor til Simon 11 august 2008 Border Collier er dog nogle skønne hunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et mere... |
|
|
Jeg måtte bare lige have det her med i tråden også - selvom toppen er klippet af nissehuen 
 Iiih, hvor HN altså "grumser" billederne - det kan også ses her! (scroll ned til bunden)
Mvh. Lotte_L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min nissepige 2008 |
Mie Holm Jensen |
14-12-2008 15:35 |
|
Min nissepige Ida skal da også vises frem. Dette billede har vi brugt til julekort til familie og venner. Er bare helt vild med det(og hende:-) )  God jul til alle fra Mie og Ida
Hilsen Mie
Mor til Ida, født d. 6/3-2008 Smuk og dejlig prinsesse
-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige et par nye af Anton |
trilsen (nogen gange med mor) |
14-12-2008 19:38 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min nisse pige |
|
|
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun En af tosserne Gelenegle laves.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordens lækreste unge.. |
|
|
....synes hans mor ihvertfald.... 
Husk, at når du bliver sur, er det dit eget problem, at blive glad igen..! Er det det værd? Brug tiden fornuftigt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nuiiiiiiiiii |
|
|
hvor er de bare supernuttede allesammen  ..Stald Olsen, har du godtnok slæbt en million halmballer ind i stuen? griner Det er ikke pænt at fremhæve nogle unger frem for andre - men Gitte Tyran, sikke nogle lækre øjenvipper Malene har - topnuttet unge. Hvorfor er hun ikke med i børn & ponyer tråden på O&B? Du har vel en sød ko du kan sætte hende op på...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Jeg havde slet ikke set denne tråd og havde derfor oprettet en anden, men nu blander jeg mig i denne: Har i andre ikke ngle "gamle" julebilleder, så vi kan se en forskel? Her er Celina sidste år :  Her er hun fra i år:  Phoenix : Hvor er dit det sidste billede dog bare fyldt med stemning.....man kan "mærke" billedet. Galanti : Dit nr. 3 er bare for godt, hun er bare super køn. Stine Hadberg Rasmussen : Hvor er de bare blevet store!! HVro går tiden bare hurtigt. De er bare så kønne de 2 tøser  Mie Holm Jensen : Hvor er hun bare dejlig! Trilsen : Billedet nr 2 er rigtig godt. Han ligner en rigtig lille gavtyv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malthe nissen |
|
|
Her er min lille julenisse, med snot og det hele.

Dejlige nisser alle i andre har.
Glædelig jul 
Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Så får I hele dynen.... |
|
|
Hej allesammen. Mine unger er jo blevet vist frem en gang, men en efterlyste billeder fra andre år så man kunne se udviklingen, så her får i billeder fra 2006, 2007 og nu 2008 af Anne og Freya: Først 2006, her 5 måneder gamle: Freya tv, Anne th.  2007, 1 år og 5 måneder, Freya tv, Anne th.  2008, 2 år og 5 måneder, Freya tv, Anne th:  Og tak, StineP, for komplimentet...ja, de bliver sgu så hurtigt store, man fatter det jo ikke... Glædelig jul til Jer alle. Hilsne Stine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
SUK hvor er det bare nogle fine billeder I viser frem. Sikke nogle dejlige unger  Venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skingur... |
Gitte (Tyran) |
26-12-2008 17:13 |
|
malene og køer duer ikke sammen.. hun er desværre så vild med at ride at hun skraldgriner så højt at hun skræmmer køerne. hun har dog fået en pony.. den er bare ikke helt klar over dens nye erhverv endnu, og vi har ikke fået en ponypude hjem endnu. forresten.. hvordan er et æsel egentlig som ridedyr?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|