Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Barn i 2V rækkehus?
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 20:57

Dette er mit første indlæg, sågar min første tur ind på dette fora, så håber I vil være behjælpelige.

Ved ikke om dette emne har været oppe (det har det jo nok), men jeg kunne ikke lige finde det i min søgning.

Min mand og jeg taler lidt om evt. at skulle have et barn på et tidspunkt, men jeg ved ikke mht. pladsen.

Vi bor i et lille rækkehus med stor stue/køkken, pænt stort soveværelse, stort badeværelse og mellemgang/bryggers. Vi bor i stueplan med god størrelse have til.

Men er det nok plads til at at have barn på?

Jeg ved godt der bliver sagt at børn ikke behøver eget værelse det første år eller halvandet, men jeg er stadig i tvivl.

Vi får ikke råd til at købe noget større før min mands lejlighed er blevet solgt, og der kan jo gå lang tid. Pt. har den stået til salg i et år.

Så kom gerne med jeres erfaring på det punkt. :D

Mvh Louise.

*Queen Of F*cking Everything*

R.I.P. HILMER HASSIG!!!

-Du og din musik vil blive savnet.

0
0
Svar på denne tråd

Pladsproblemer
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 21:19

Hej Louise, og velkommen til hyggestuen :-)

Umiddelbart ville jeg ikke være bekymret, mange folk har børn i den str. hus/lejlighed. Hvis man ser på det tidsmæssigt, så har I reelt ca. 2½ fra nu til barnet begynder at kræve lidt mere af pladsen, men på den anden side, så er det jo kun til at sove i, hvis I ellers har plads i stuen til leg og alt det legetøj der nu følger med. det er helt klart en smags sag om man vil og kan have barn i soveværelset, jeg kunne ikke... Freya var 3 mdr da hun flyttede ind på sit eget værelse, og jeg er lykkelig for den beslutning. Andre kan ikke sove roligt hvis de ikke har barnet tæt på dem, og sådan er der tusindvis forskellige meninger og mavefornemmelser... Det er jo ikke til at sige hvordan man har det før man står i situationen, men der er jo trods alt lang tid til om 2½ år ikke :-)

MVH Tine Vejlstrup og Freya

Nu en del af Team Lodberg!

0
0
Svar på denne tråd

hjerterum
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 21:44

jeg ville mene at det er ganske fint. Min egen erfaring med mine 4 børn er af de har sovet i vores soveværelse til de ikke blev ammet mere ( hvilket vil sige omkring 1 års alderen) de har ikke gidet bruge værelset til at lege i før de er blevet ret store, så legetøjet blev alligvel slæbt ind i stuen......

0
0
Svar på denne tråd

tjah vi har
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 22:38

.. Emma på snart 1 år, og vi bor i et 60 m2 hus med to værelser, hvoraf det ene så er Emmas/opbevaringsrum.

Her er trangt. Især efter at hun er begyndt at kravle, men her er hjerterum, så det går :-) Samtidig skal vi jo ikke bo her for evigt, så vi overlever.

(I øvrigt er der jo leveringstid på sådan nogle størrelser, så I kan måske nå at sælge mandens lejlighed inden en lille ny melder sin ankomst)

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 22:41

Velkommen til...

Og nej, jeg tror heller ikke du skal være bekymret. Vi lagde også ud med 80 m2 fordelt på to værelser...det gik fint indtil Erik blev 2 år, så begyndte vi at se os om efter noget større, men det havde også gået et stykke tid mere...

Hyggehejsa

Renana

Vojens Rideklub er nu også online

web.mac.com/ejsboel/vojensrideklub/

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 10:22

Tusind tak for svar; dejligt I gad.

Jeg ved godt der er længe til et evt. barn bliver 1 år eller 2, skal jo også lige produceres først. :D

Mandens lejlighed kan sagtens nå at blive solgt, det var mere "hvad nu hvis". Kræver så efterfølgende også at vi får tilbudt et af de store huse her i foreningen. De store huse er med køkken, stue og 3 værelser + bad og bryggers, så der er rigeligt med plads.

Er lige blevet tilbudt ét, men vi har ikke råd til 3 boliger på én gang. ØV! ;)

Legetøj i stuen kan vi snildt leve med og nok også at have baby i soveværelset for en tid. :D

Så mon ikke det går; kan jo se at andre har klaret det.

Igen, tak for jeres besyv. :D

Mvh Louise.

R.I.P. HILMER HASSIG!!!

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 14:40

Ja selvfølgelig kan man det

Da vi fik Magnus boede vi i et rækkehus på 60 kvm, der var et soveværelse og en stor vinkelstue, køkken, bad og en lille entré.

vi boede der til magnus var næste 2 år og det skal også lige nævnes at vi havde vores store hund samtidig.

Louise

Mor til 2 vidunderlige drenge.......

0
0
Svar på denne tråd

bolig, børn og dyr
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 14:42

Nå ja, det kan være jeg lige skal nævne at vi også har 2 katte og 1 hund der tager plads (+ et antal rotter som dog er i bur).

Mvh Louise.

R.I.P. HILMER HASSIG!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider