Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Pusleplads på 1.sal, men ingen vand?!
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 13:01

Hej alle.

Vi har vores soveværelse på 1. sal og har også lavet et børneværelse med pusleplads. Sofie på 10 dage sover i vores soveværelse.

Men der sker jo tit det om natten, at bleen skal skiftes. Vi er startet med at bruge vådservietter, men jeg synes altså Sofies numse er blevet lidt rød af dem selvom det er nogen uden dit og dat i - og kunne derfor godt tænke mig at bruge vand til at vaske hende med i stedet for. Vi kunne som sådan godt gå ned på badeværelset med hende om natten, men jo mere vi tumler jo mere vågen blir hun jo.

Så - er der nogle af jer der har en ide til hvordan vi kan have vand på 1. sal uden det blir for koldt?

Jeg har tænkt på en termokande, men duer det??

Håber nogle har løst samme problem ....

Pia

Team Østerled

- nu med en dejlig datter

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

Samme problem
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 13:57

Vi havde samme problem.

Vi havde en elkoger og noget vand stående, som vi så blandede til den rette temperatur.

Venlig hilsen

Stine :-)

Mor til verdens dejligste guldklump

Bastian 190107

0
0
Svar på denne tråd

samme problem
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 14:12

Hejsa

Vi har heller ikke vand på pusle pladsen, men jeg bruger et hoved hale fad, det fungere rigtig fint!

0
0
Svar på denne tråd

Vi har
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 15:00

altid bare brugt en alm. skål med vand i. Emma er blevet vasket med koldt vand lige siden da et. Vrider man kluden godt, tror jeg ikke det er vildt koldt

Med venlig hilsen
Bettina

0
0
Svar på denne tråd

termokande
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 18:35

Sådan har vi det også, og vi tog altid en termokande med varmt vand med op om aftenen, og så havde vi lidt koldt vand i den den ene side af hoved/halefadet og så fyldt vi varmt vand deri til rette temperatur... Det fungerede fint. Og skulle der skiftes mere end en gang, så hældt vi bare mere varmt vand i. Det varme vand holdt sig varmt i op mod et døgn i termokanden.

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Nu fru Bisgaard

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 19:58

Alternativet til vådservietter er jo også at bruge engangsklude og så væde dem om aftenen og lægge dem i en plastpose, så kan de holde sig våde :)

Mvh. Pia

Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd

Det problem
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 19:07

får vi også... soveværelse ovenpå og badeværelse nedenunder.

Men vi vil lave nyt stort badeværelse nedenunder og et lille badeværelse ovenpå.

På det store badeværelse er det planen, vi vil købe en puslekommode.

På det lille badeværelse på 1. sal vil vi købe sådan en smart væghængt puslereol (set i BabySam). Den tager ikke meget plads. ;-)

Mvh.
Lene
Stald
Vestervang

Med

Bebs i maven termin 2/4-09

Samt

Venter 2 føl i 2009

Ponyføl e. Prince Perfect og DV. føl e. "Uno" Don Diego

0
0
Svar på denne tråd

Termokande
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 21:58

En termokande og evt lidt koldt vand ved siden af. Som vask af dine hænder bag efter kan du bruge det der hånd desificerings væske som de bruger på sygehuse. Har købt en flaske med pumpe af apotekets. Bruger den når jeg har pudset min næse eller lignende.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

pusleplads..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2008 11:44

vi har bare haft en elkedel og en spand koldt vand, og så mixet det til rette temperatur.. nu er eg dog gået over til vådservietter til tisse-bleer, og skum klude til de andre..

mvh. Gitte og Tyran

0
0
Svar på denne tråd

Termokande
Forfatter: 
Dato:  07-12-2008 23:06

En stor termokande med tud som man trykker på toppen er vejen frem..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider