Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

kender nogen til disse børnehaver?(møn)
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 14:37

Hejsa.

håber på der er nogen fra møn der kan give en hjælpende hånd.

yasmins dagpleje plads er nu flyttet til stege da vi flytter til februar, og hun først skal starte der.

men hende på pladsanvisningen på vordingborg kommune sagde at jeg skulle tænke på at skrive hende op til en børnehave også, da der godt kan være lang ventetid.

har self tænkt mig at besøge børnhaverne, men tænkte der kunne være nogen herinde der havde erfaringer med følgende børnehaver som de ville dele med mig.. ?

Fanehaven

i askeby .

( denne har jeg selv været i praktik i en enkelt dag den lige var opstarte i 2000.

Elverhøjen børnhave

i stege.

og stege børnehave.

vi skal selv bo i stege. men er det den rigtige børnehave har jeg intet imod at køre igennem askeby, for selv at køre mod vordingborg derefter.

håber nogen vil dele deres erfaringer :)

Venlig Hilsen
Christina

Med Prinsessen Yasmin
30.04 2008 <3

Nu også med Chinchillaerne

Klara og Emil :D

Nu også med grunduddannelsen og certificeret som termografør :D

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 16:55

Hejsa..

Kender ikke lige de der bh. Men har min datter i lendemark børnehave. Den er vi glade for. Har også kun hørt godt fra de andre bh. Det er jo sådan i et forholdsvis lille samfund skal man nok høre det hvis der er noget dårligt at sige

Men held og lykke med det.

Zander

4års vallak,180cm,eft. BH Don Romantic sælges. Meget billigt!!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

zander
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 16:44

nårh ja, der er jo også lendemarke, den havde jeg jo helt glemt, godt gået af en som har boet næsten lige ved siden og og brugt utallige timer på legepladsen :P

ja det er jo det, når det er et lille samfund, derfor jeg tænkte der måske var nogen herinde smo kunne komme med ris eller ros til nogen af børnehaverne. man ønsker jo kun det bedste for sin engel :)

selvom der self kan ændres meget på 2-3 år før hun skal starte i børnehave..

og tusind tak.. vi glæder os rigtig meget til at komme tilbage til møn. eller jeg gør, da jeg er opvokset der, siden jeg var 4 år, til 16 så har alle mine bekendtskaber der, hvorimod kæresten ikke har, men det kan han jo få :D

Venlig Hilsen
Christina

Med Prinsessen Yasmin
30.04 2008 <3

Nu også med Chinchillaerne

Klara og Emil :D

Nu også med grunduddannelsen og certificeret som termografør :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider