Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvor heldig kan man være?
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 10:16

Vi bor lige overfor en integreret institution -børnehave og vuggestue. (Lige overfor er virkelige lige overfor, der er maks 50 meter fra vores hoveddør til lågen)

Vi har været så heldige at få begge vores piger i børnehaven og sørme om Bertram også har fået tilbudt plads i vuggestuen fra 1/1 helt som ønsket!

Vi er rigtig glade og enormt lettede, da det er virkelig svært at få opfyldt sine ønsker i den her mindre by og da der kun er 12 vuggestuepladser - og desuden mangler på dagpleje (90% af dem kender vi og der vil vi ikke have Bertram hen)

Er vi bare heldige ;o)
3 børn skal afleveres og hentes 50 meter hjemmefra - tror I, at der er nogen i DK der har det nemmere end os?

Hvordan ser det ud med at få pladser til jeres børn rundt omkring?

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Hold da helt fest
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 10:22

Det er sgu meget sejt gået Tillykke med det

Christel
Tremmeseng sælges - se præs.

Fed retrofrakke til pige str. 86/92 sælges - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 10:31

vi fik også helt som ønsket en plads til Emma i tylstrup ca 2 km fra hvor vi bor en rask gåtur eller en køretur på 5 min for os og den helt perfekte åbningstid....

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

0
0
Svar på denne tråd

ikke vildt heldig...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 12:06

...er vi...

Har 20 km frem og tilbage for at aflevere/hente ...og det er IKKE i arbejdsretningen :-(

Ydermere ringede de 20 min efter vi havde afleveret hende idag, at hun ca 5-10 efter hun kom, havde banket hovedet ned i et bord som hun var på vej op på (?!?!?) og havde slået sin sidste fortand (den første røg ved den første dagplejemor) og at det blødte ret kraftigt og tanden var løs.

Der er så tale om en dobbelttand så det er ikke kun en men to tænder der er i fare for at blive sorte UDOVER den hun slog lige før hun blev et år og som blev taget ud for 4 mdr siden :-(

Jeg er grædefærdig!!!

Bettina

Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd

Åh hvor skønt for jer
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 18:00

ingen stress med at nå at tø bilen op, seler på, ind og ud af biler når de forsk skal afleveres forsk steder eller på og af cyklen med div. trailers.

Hvor skønt for jer!

Tera er i BH ca. 5 km fra hjemmet og Lian i VS ca. 7 km fra hjemmet.. "skønt" (n)

Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07

Mine tre overskønne heste:
- Pintohingsten Jack D
- Hingsteføl Joker (som har store drømme)

- Knabstrupper Makron

0
0
Svar på denne tråd

Sillr er kommet hen
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 19:59

til en ny DP for cirka 2 måneder siden og det er bare godt.. kan næsten ikke få hende med hjem igen hvori mod hos den første hang hun på benet af mig som en klods og ville ikke være hos hende..

Her er det super nemt synes jeg og så er der 5 min gågang til DP'en.

Det er super fedt for jer at kunne aflever alle 3 det samme sted og så endda så tæt på.. i bor der jo nærmest..

* Pernille Larsen *

Og den lille grå

0
0
Svar på denne tråd

ej hvor skønt..
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 22:34

lige pt bor jeg i køng. men i februar måned flytter jeg til stege på møn.. hun er skrevet op til DP i køng.. hvor der ligger flere dagplejer, den længste der er væk er ca 15 min gå gang..

men da vi jo så flytter, bliver hun skrevet op i stege istedet.

hun skal starte i januar, så der bliver en noget lang køretur frem og tilbage.. men hellere det end at hun skal skifte dagpleje efter 1 måned.

kan også være jeg venter med at sende hende i dagpleje til vi er flyttet, men vordingborg kommune har ufattelig travlt med at hun skal i dagpleje, helst i morgen..

men skønt skønt, at du har jeres VG og DP så tæt på :) det må jeg sige

Venlig Hilsen
Christina

Med Prinsessen Yasmin
30.04 2008 <3

Nu også med Chinchillaerne

Klara og Emil :D

Nu også med grunduddannelsen og certificeret som termografør :D

0
0
Svar på denne tråd

heldigt
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 22:37

Åh hvor må det være super fedt. I flytter nok ik lige de næste par år *S*

Besøg butikken-
Happy-horse.dk

GRATIS DÆKKEN

STOR hest søger helpart i 6000 Kolding

0
0
Svar på denne tråd

jamen vi
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 06:17

har ca 5 km til Sarah Amalies børnehave, men det er eget valg. Det er nemlig en naturbørnehave. Lige nu er det i den modsatte retning af mit job, men jeg skal starte nyt arbejde 15 dec., så bliver det lige på vejen Vi har godt nok en børnehave i byen, men deres legeplads er på størrelse med et frimærke, og brød mig ikke om indretningen heller. Så jeg ringede hver måned i ½ år, for at finde ud af, hvor på liste Sarah Amalie stod til naurbørnehaven, og ja hun fik også plads

Hilsen Nanna

nu med nyt job

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

Emira 080708

0
0
Svar på denne tråd

har lige fået af vide...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 12:03

at Bertram automatisk får en plads i børnehaven - så vi skal ALDRIG mere spekulere på pasningsproblemer - årh hvor er det bare skønt.

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt.
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 14:52

Hej

Nej hvor skønt!!

Vi er også heldige med pasning, men alligevel tager det ca. 45 minutter at hente. De skal hentes 3 steder. En i dagpleje, en i SFO og en i børnehaven.

Jeg arbejder vel knap ½ km fra børnhaven og SFO-en, men det tager bare tid alligevel. Dagplejen ligger vel 5 km fra mit job.

Heldig, det er I nu. :D

Hygge

Jette

**Welsh Sec. C hoppeføl sælges**

Kontakt mig for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

her hos
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 14:55

Vi bor også lige ved en børnehave - naturbørnehave (med forskellige dyr og ingen "indhegning" om legearealet)

Der er vel 20m fra vores hæk til børnehavens indkørsel ;)

Flere af voers naboer og andre på vejen har plads derovre til deres børn, hvorfor vi også har søgt den.

Dog var jeg lidt bekymret for om Emma kunne finde på at gå hjem derovre fra??

Da jeg gik på barsel observerede jeg at naboens knægt tog hjem og legede i sit legehus!

Han blev selvfølgelig hentet tilbage igen af pædagogerne men alligevel.

Der er plusser og minusser både ved afstanden men også ved disse "åbne" børnehaver.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider