Hejsa
Nu har jeg ikke læst de andres beretninger men her er min:
Lige i starten når man har født kan det være svært hvis man ammer da det jo så kun er mor der dur og hvis man skal have amningen op at køre er det vigitg at barnet bliver lagt til så ofte som det har lyst og det er svært at planlægge sig ud af.
Men da min datter var 4 mdr gammel fik hun en fast soverytme til aften hvor jeg vidste at jeg havde nogle timer inden hun vågnede igen og skulle ammes
så i det tidsrum lyttede manden efter hende så jeg kunne komme ud og ride
Jeg har også hesten hjemme og har kun 300m over i en ridehal så det er jo nemt nok.
men manden skal selvfølgelig være indstillet på at passe de par timer det tager
men det kan godt lade sig gøre og jo ældre de bliver jo nemmere bliver det min datter er snart 7 mdr gammel og jeg ammer ikke mere så det er ikke noget problem plus at hun fast sover fra senest kl 19.30 og så til næste morgen så har man jo hele aftenen
For mig er det guld værd lige at komme lidt væk fra alt babyhalløjet et par timer næsten hver dag det giver ny energi og en gladere mor der har overskud når det hele så engang imellem brænder lidt på.
Det eneste det kræver er en barnepige (som regel faderen) og så lidt planlægning.
Men jeg tror først man kan se hvad der fungere for en selv når man har sit barn i armene for der er jo også forskel på børn..
Men i alt fald her kan de to ting sagtens kombineres
Men et godt råd er lige og komme over fødslen og giv dig tid til at lære dit barn at kende inden du begynder at planlægge og ride igen så har man mere ro i sindet
men det er bare min mening og et par måneder ud af mange år går det nok at hesten får fri eller man måske har en god bekendt der kan ride den det lille stykke tid.