Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Julegaver - forslag?
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 20:26

Hvad har I købt/planlægger I at købe til jeres børn i julegave?

Til Bertram (11 mdr til juleaften) har vi købt en Play2Learn Rundt og rundt garage - han skal også have en værktøjskasse.

Vi er totalt ideforladte mht. gaver til pigerne (til jul 4 og 5½ år) - har I nogen ideer?

Vi køber ikke gaver som fx. tøj de alligevel skal have.

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Samme problem.
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 21:12

Jeg er ved at blive bombarderet af alle der vil have Malins(3½ år)eddel, men jeg ved ikke helt hvad den skal bestå af.

Men lidt har jeg fundet frem til.

-Vækkeur.

-Læselampe til vindueskarmen.

-Et købmands kasse-aperart (staves?).

Men ellers er jeg også helt og særdeles ide forlad, så jeg læser lige med i denne tråd.

Hilsen Anima.

Genial MB-MA springhest sælges!

0
0
Svar på denne tråd

ønskeseddel
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 00:33

Altså hvis jeg havde plads til at huse tingene, og familie der ville give mine børn ting de ønsker sig, jamen så kan jeg skam hurtigt finde en masse de kan bruge...

Pige på 4...

-Dukkevogn (ønsker sig den med hello kitty)

-Dukkeseng...

-Babyborne dukke, eller dem der ligner, men den størrelse...

-legekøkken.

-Mad til køkkenet.

-dukkehus + dukker

-spil til playstation

-Cykelhjelm

-sengetøj, gerne med heste eller my little pony

-Alle former for my little pony, og ting til dem

Og meget meget mere, Også tøj, for når man har småt med penge, er det nu også en fin ting at få...

Til hende på 9... uha, straks værere

-Gitarhero til playstation

-singstar Abba, ps2

-Andre ps2 spil

-Digital kamera

-Diverse spil (brætspil)

Og en masse andet sjovt...

Men Har ikke pladsen til hverken dukkevogn, legekøkken eller dukke seng, o ej heller får hun det af familien, så vi må nok holde os på det der hedder tøj eller andet til ca. 150 kroner... ved at de hvertfald ikke nytter noget at give min mor en ønskeseddel, for dem følger hun aldrig aligevel, hun giver feks. hellere tøsen en kost i gave, så hun kan feje vores trappe Eller en trøje hun ved man ikke bryder sig om, men syntes man skal ha fordi HUN syns man skal begynde at gå i den slags tøj... Ja derfor gidder jeg snart ikke gøre noget i ønskesedler, når folk aligevel ikke så meget som SER på dem.

Ups, blev vist lidt surt opstød her... beklager...

Mvh. Pia

Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd

Ønskesedler
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 11:23

Ønskesedler er ønskesedler, ikke bestillingssedler der skal følges slavisk. Selvfølgelig kan man godt tage hensyn til hvad der står på ønskesedlerne, men hvem har sagt, at barnet ikke vil blive glad for noget som ikke står på ønskesedlen? Og er det barnets ønsker - eller forældrenes ønsker til barnet der kommer på ønskesedlerne i dag? Naturligvis minus de små, som endnu ikke har begreb om jul, ønsker og gaver.

En børnekost kan være en lige så god gave som en eller anden dyr dims mor har skrevet på ønskesedlen og som barnet ikke ved det "ønsker" sig.

- Salvia

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 11:24

Hej

Prøv at se på www.gamleskole.dk De har nogle fede og lærerige legesager. Der er ret hurtig levering, og man kan "bestille" som julegave, så de kan byttes efter jul. Der er selvfølgelig leveringsomkostninger, men det er vist et fast beløb uanset hvor meget man bestiller.

Mvh Anne Mette

:-)
En hest er altid en hest, men en rytter uden en hest er bare et menneske! Og en rytter uden hjelm er et KÆMPE fjols, der ikke tænker på at være et godt eksempel for andre ryttere!
0
0
Svar på denne tråd

Bare lige så det er sagt
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 13:57

Salvia:

Jeg er skam helt enig med dig, jeg forlanger heller ikke at folk skal følge en ønskeseddel slavisk, men hvorfor bede om en når man har den holdning at man altid ved bedre end børnene, hvad de ønsker sig?

Jeg skriver heller aldrig ønskeseddel med ønsker mine børn ikke har fortalt mig de har... og de ting jeg har skrevet på her, er ikke ting jeg kunne finde på at sætte på en "rigtig" ønskeseddel, fordi jeg ved at det er alt for store og dyre ønsker, men tit når jeg sidder her på V+B ja på hele HN faktisk, får jeg helt ondt i maven når jeg læser ønskesedlerne til folk, for der er godt nok ikke sparet på de store dyre ønsker.

Klart at mine børn ønsker sig disse ting, men det er bare noget de må drømme om, for det kommer ikke på og de ved de aldrig får det aligevel...

Lige den der med kosten, ja en børnekost kan helt klart også være sjov, for små børn, men min datter der blev 8 syntes aldeles ikke det var sjovt at få en kost i fødselsdags gave, det var jeg slet ikke i tvivl om da jeg så hendes ansigtsudryk, når hun åbnede, og den pige er ellers veldig taknemmelig for alt hun får, men lige der så jeg at hun blev helt trist, men men lad nu den kost være, for jeg kan da godt bruge den til at feje trappen med

Bare lige så DET er sagt

Mvh. Pia

Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd

ønskeseddel
Forfatter: 
Dato:  15-11-2008 18:54

nu har vi kun sille så lidt større gaver er endnu ikk et problem..

Af os får hun

legekøkken

tilbehør evt tøj ( bare for at lade hende pakke noget mere ud )

derud over ved jeg hun får

slagbænk

køkkenlegetøj

tøj

Andre ønsker kunne være

Lærigt legetøj

puslespil

dukkevogne

klapvogne

gåbil

legetelt

duploklodser

togbane

potte/ toiletsæde til børn ( alt efter alder)

børnecomputer

barbier og tilbehør evt heste

my little pony

"græs slåmaskine"

store legebamser

legeheste man kan sidde på med lyd.

* Pernille Larsen *

Og den lille grå

0
0
Svar på denne tråd

lidt flere
Forfatter: 
Dato:  15-11-2008 19:02

brandbiler ( er min pige osse glad for)

politibiler

kranbiler og lign

bøger pegebøger, billedbøger mm

dukker

hånddukker

sengetøj

sækkestol

børnestol

bolde evt. bløde så det er nemmere at få fat i dem.

undertøj

optrækkelige dyr

højstol

sko

* Pernille Larsen *

Og den lille grå

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider