Hej ja Elias har så fået sin vaccine idag som han jo skal når han er 3 mdr, denne har dog været forsinket da den skulle bestilles hjem specielt da jeg har valgt at tage kighosten ud af den. Dvs. han nu skal have 4 stik hver gang, imod de 2 stik de normalt får. Han er derfor blevet stukket 2 gange idag, og skal fremover stikkes i hvert lår hver måned til han er ca. 9 mdr, og så igen når han er 12 og 13 mdr, og have MFR når han er 15 mdr. Puha jeg synes det er hårdt. Har valgt kighosten fra da denne skadede min lillebror så han fik en hjerneskade og idag er handicappet og bor på en døgn institution. Jeg har snakket med lægen om dette da der i vores familie er en genfejl der gør at børnenen kan reagere på kighoste vaccinen og derfor er dette mit valg. Jeg ville derfor høre om der er andre der har taget dette valg eller kender nogle der har for jeg synes godt nok det er voldsomt meget han skal stikkes i og det gør ondt inde i mit moderhjerte...
Og ja synes godt nok bare det er rigtig rigtig hårdt, men nu er der da lidt over 3 uger til vi skal derop igen...