Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Fies første ridetime
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 19:21

I fredags var Anna Sofie til hendes første ridetime. Hun skulle ride på lille stjerne, en sød lille hvid pony. Jeg havde aftalt (man er vel en pylret bonus mor)med underviseren (min veninde) at nu skulle hun jo lige vænne sig til at sidde på ponyen, men det havde Hannah (underviseren) vist glemt eller også lod hun bare som om hun ikke hørte mig, så hun spurgte Fie om hun ville trave, og det ville hun bestemt, så en sød ung pige løb med ponyen, mens far holdt ved Fie, og nøj hvor det gik, hun var også med til at løbe en forhindringsbane, og de travede over et lille spring (10 cm), imens pylrede Heidi stod og holdte sig for øjnene- hehe

Fie var helt vild med det og ønsker sig nu ridetøj i julegave, vil det være bedst med ridestøvler eller korte støvler og leggins? Hun er en lang tynd pige, så hun vil sagtens kunne have rigtige ridestøvler på???

besøg min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/w3010
0
0
Svar på denne tråd

Ridestøvler
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 19:54

Jeg vil til hver en tid foretrække ridestøvler - de isolerer bedre, og er vandtætte - og der er intet man kan hænge fast i, hvis uheldet er ude beskytter de også bedre.

Tillykke til Fie med hendes første ridetime !

Mvh. Annette

Fjordhingst tilbyder bedækning, Avlsgodkendt i Fjordhesten DK.

Læs mere på min præsentation eller på www.stutteri-soendergaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

du glemte en ting annette :-)
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 11:41

Støvlerne støtter også meget bedre ;-)

Tillykke med den lille ny rytter - nu varer det nok heller ikke længe før der står PONY øverst på samtlige ønskesedler ;-)

Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor godt
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 11:48

du tog vel en masse billeder ?? hi hi ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja det var egt meningen
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 19:17

at vi skulle have dte filmet, men pludselig gik vores kamera total i sort- øv øv

Den med ponyen har vi lidt klaret for Fie er overbevist om at den pony hun rider på det er hendes, så vi lader hende blive i troen lidt endnu- hehe

besøg min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/w3010
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider