Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Halsbrand forsvundet!!!
Forfatter: 
Dato:  30-10-2008 18:29

Jeg synes altså det er underligt.

Jeg har i meget lang tid døjet med frygtelig halsbrand. Især når jeg skulle sove. Det har været så slemt, at jeg nogen gange er faldet i søvn i siddende tilstand.

Så fik jeg endelig anskaffet mig noget middel mod branden, men nu er det bare pist forsvundet (uden at bruge det her middel). Og jeg har ikke engang født endnu

Sig mig, er det normalt?

Jeg drikker masser af cola (har ikke drukket meget sodavand i min graviditet, men der bliver da hældt noget ned nu) og det er ikke for at fremprovokere halsbrand, for jeg hader det virkelig. Jeg forstår bare ikke, at det pludselig er væk.

Jeg er 34 uger henne nu, så baby fylder da noget i maven.

Måske skulle jeg bare nyde, at det er væk, i stedet for at efterlyse det

Men man har vel lov at undre sig.

Skrev hende den tykke, som snart skal være mor...

Pony sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/3348273

Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

bbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  30-10-2008 19:13

Kan baby have lagt sig ned? Halsbranden kommer jo blandt andet igen sidst i grav. pga. af at baby fylder og trykker mod mavemunden.

Mvh Marianne

Mor til :

Freja 17/11-04 og

Ronja 14/4 - 08

0
0
Svar på denne tråd

baby har
Forfatter: 
Dato:  30-10-2008 19:15

sandsynligvis vendt sig, eller står med hovedet i dit bækken nu..

Fjordhest er bedst.

- Alle andre er bare dårlige kopier..

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

æææææææææ
Forfatter: 
Dato:  30-10-2008 21:05

Ja, din "lukkemuskel" i halsen (eller hvad det nu hedder!) har tydeligvis fået mere plads nu (meget firkantet sagt). Så det tyder på at den baby har lagt sig længere ned.

Jeg døjede HELT vildt med halsbrand de sidste 3 måneder af min graviditet. Jeg havde 5 store puder i ryggen for at kunne sove om natten, så jeg sad næsten op. Jeg vågnede tit op om natten fordi jeg havde fået noget af det der "syre" i luftrøret - det gør bare ondt! Så var bare lykkelig for at det er forsvundet. Jeg prøvede alle slags tabletter og midler på markedet og endte med at holde mig til de gammeldaws "Alminox"

I øvrigt er det da ikke en supergod idé at drikke cola, når man er gravid?? (Ikke en reprimande - mere et spørgsmål )

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

..............

Mor til Oscar - født 1. juni 2008!

0
0
Svar på denne tråd

Haha Piratos
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 21:25

Sikke en efterlysning ;-)

Alt ellers vel? Jeg er ikke så meget herinde mere... Send lige en pb hvis du lægger opdateret mavebillede ind, så jeg får kigget i tråden.

Og nej, cola er altså fy skamme, Piratos!!! Fy.

Hyg dig med mavsen, så hygger jeg mig med min super baby :-)

KH

Mvh Louise og Skjalda
-og nu også Laban!
Dyreværnsloven
0
0
Svar på denne tråd

Halsbrand
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 13:39

Åh altså lille ko, hvor er du bare streng

Ja, alt vel. Jeg har en meget sprælsk baby, men det skal jeg vel være glad for... Selvom det kan gøre så forfærdelig ondt, når man bliver sparket/bokset i både blære og ribben.

Jeg har altså læst, at det kun er de første 3 måneder, man skal passe på med cola. Og de er ligesom overstået for mig.

Og dengang drak jeg det stort set ikke.

Men, halsbrand er vendt tilbage. Så det var vist bare en kort periode den var væk.

Øv øv!!

Skrev hende den tykke, som snart skal være mor...

Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider