Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

vild besparelse :-O
Forfatter: 
Dato:  29-10-2008 14:01

Hejsa

Malthe kan snart ikke være i sin baby autostol mere, så vi vil give ham en ny i julegave.

vi var så en tur i babysam og kigge i går og den enste til isofix de havde var römer, det var nu fint nok, for det var også den vi regnede med vi ville have, og han sad super godt i den og vi har værer rigtig tilfredse med vores römer babystol.

Men prisen for sådan en stol er 3000 kr

Vi gik så hjem og kiggede på nettet og fandt den i tyskland inkl forsendelse til knap 2000 kr.

Det er da værd at tage med, nu håber vi bare vi kan stole på butikken, så der inden længe kommer en fin stol til os.

Bare lige et fif til jer der står og skal købe autostol, vi købte på babyland-online.com

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Købte også vores...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2008 14:23

3 stole i Tyskland - 3 stk. Römer, 2 modeller og sparede mange penge (kan ikke huske det præcist, men vi fik den ene stol gratis i forhold til pris i DK)

Vi bestilte dem også over nettet, de var her 2 dage efter.

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har lige...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2008 21:46

bestilt en Rømer Kid plus i Tyskland til 955kr. Den bliver frit leveret og koster til sammenligning 1449kr. i Babysam.

Gid jeg dog havde tænkt på det lidt tidligere. Har 2 biler og har derfor efterhånden haft en del autostole...

Jeg har bestilt autostolen på O-baby.dk

Mvh Pommes :-)

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  29-10-2008 21:49

Lige at gå ind på denne tråd....

Dejligt at se tråden inden man skal ud og købe, vi overvejede nemlig at ønske os vores næste stol i dåbsgave, da nogen af dem er lidt heftige i prisen.

men sikkerhed for ens barn er jo alt...

Med Venlig Hilsen

Mai... :-)

Nu med hund,heste, bil og den dejligste kæreste og pige fra 25 august 2008

Lækkert ædelt hoppeføl sælges eller byttes.. kan ses på præs under Ice.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor fedt,,,
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 17:19

Vi står også snart overfor ny autostol idet Astrid nu er 6 mdr.

Jeg er lige komemt hjem fra Malles, hvor jeg bl.a. så på en Rømer Kid Plus (Robbie) til 2000 kr.

Samme koster med FDM 1700 kr.

Og på de 2 ovennævnte tyske sider hhv. 162 euro + 6 i forsendelse, og 175 Euro (frit leveret).

Jeg har tænkt mig at købe vores på baby-online.com, hvor den leveret kommer op i 168 Euro = ca. 1260 kr.

Nogle der har gode erfaringer med det firma?

hvordan er det med garantien, når man køber det udenlands?

Tror dog jeg springer over den med det lyserød blomstrede betræk..

Hvor er det fedt her på HN at man sådan kan finde sådan nogle gode og besparende tips - 800 kr er da absolut værd at tage med :) (I øvrigt det jeg har købt flyverdragt og køredragt for i Malles idag...

Arbejder som sygeplejerske

- Og MOR til den dejligste pige 24.04.08!

0
0
Svar på denne tråd

o- baby
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 20:15

Vi har købt ved o-baby, og det har fungeret fint! Vi skulle have 2 romer stole og sparede ca 700 kr pr. stol. De kom med fragtbil leveret på vores adresse 3 dage efter bestilling.

Desværre var det ene beslag blevet ødelagt under fragten, men jeg skrev en mail og forklarede dem hvordan og hvorledes, og bad om de ikke bare kunne sende et nyt beslag til stolen, da det var et vi godt kunne skifte selv. Det gjorde de, igen med fragtbil uden beregning og vi var glade... Tror nu også at vi havde fået byttet stolen hvis vi insisterede på det. Så vi har meget gode erfaringer med o-baby!

Mener at man har samme rettigheder/garanti som herhjemme...

0
0
Svar på denne tråd

Genbrug
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 11:10

Tjah, her har vi købt 2 ens Rømer autostole brugt via Gul og Gratis (en til hver bil).

De er lige så pæne som nye, og de har alt i alt kostet os 1300 kr. Dvs en besparelse på ca. 4700 i forhold til butiksprisen i DK.

med nærrige hilsner fra Gitte

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

Gitte...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 21:19

Ikke for at slå skår i glæden, men har i husket at tjekke om de er godkendt efter de nye regler? Bare så i ikke får en bøde, og et klip i kortet hvis i skulle ryge i en sjælden rutinekontrol? :)

/Eva

Mor til Mikkel 030406 og nu med en lille spire i maven :-)

0
0
Svar på denne tråd

en bil forhandler
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 08:14

Jeg købte vores 2 rømer med isofix hos en bil forhandler....

Mener prisen var omkring 2500....

Prøv at tjekke de forskellige bil forhandler og deres priser

Mvh Stald Østergård

Vores Hjemmeside :

oestergaard.upfront.it/Forside

SØGER : Pæn ridehjelm. Pb hvis du har en til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Til Eva
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 20:31

Jo jo de har alle de godkendeelser som sig dertil høre . Den model vi har købt brugt, er stadigvæk at finde i babyudsyrsbutikkerne.

Med besparende hilsner fra Gitte

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider