Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Smart lillebror!
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 10:25

Tillader mig at skrive om min kære lillebror, selvom han ikke er "af egen avl" men stolt er man vel alligevel ;-D

For i weekenden var der det traditionelle loppemarked hjemme i byen, hvor min mor, lillebror og lillesøster selvfølgelig var med.

Lillebror har selv trisset rundt og handlet, og han har virkelig været skrap ;-D

- "Hvis jeg køber den her, hvad får jeg så igen?!"

Han blir 6 år her til december, og går stadig i børnehave, men pengesans har han da - hvilket er noget unormalt hvis man ser på forældrene ;-)

Men, blandt alle drengens gode indkøb har han så bl.a. købt en lille kuffert af en art, med en heeeel masse nøgleringe i.

- Drengen har købt omtalte kuffert til en 5'er.

Og, så kommer fidusen - for så går han rundt og sælger nøgleringene, til en 10'er stykket!!! ;-D

- Han har tjent 50kr indtil videre på det, lol.

Jeg blev også offer for hans lille fidus i går, måtte jo købe en nøglering af lillebror, men fik en 10'er fra min mor til det, efter at ha' forsøgt at forklare lillebror at jeg ikke tror han ta'r dankort, men mente han nu nok han kunne klare!

Det er da sindssygt genialt?! ;-D Jeg er ihvertfald stolt af min økonomiske lillebror!

- Selvom jeg dog synes det er lidt fusket at han ellers havde meddelt at søstre og mødre måtte få gratis, men så tilføjede han lige, "Jamen Julie, det er jo kun dem som BOR her, ikke?!" - nåerhja så fik jeg den 8-)

Hihi, jaja - klog er knejten da!

0
0
Svar på denne tråd

Købmand
Forfatter: 
Dato:  29-10-2008 07:50

Ha ha ha, tak for et godt grin! Han er da bare købmand til fingerspidserne!

Med venlig hilsen
Mette Cassøe Hansen

Gaia udlånt til Stutteri Royal

0
0
Svar på denne tråd

Ja, HA HA HA
Forfatter: 
Dato:  29-10-2008 09:47

Han skal sgu nok blive til noget den knægt

Christel
Tremmeseng sælges - se præs.

Fed retrofrakke til pige str. 86 sælges - se præs.

Rutschebaneborg til de mindste sælges - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Sødt...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2008 21:46

Det var da det sødeste jeg længe har hørt.... Og ja genial kan man vidst godt kalde knægten.

man bliver nogle gange helt forundret over hvilken fantasi børn på den alder har og hvor kloge de kan være....

til knægten

Med Venlig Hilsen

Mai... :-)

Nu med hund,heste, bil og den dejligste kæreste og pige fra 25 august 2008

Lækkert ædelt hoppeføl sælges eller byttes.. kan ses på præs under Ice.

0
0
Svar på denne tråd

Lillebror
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 12:39

Min lillebror er generelt en sjov en, han er sindssygt klog egentligt, tænker meget over tingene og så har han humor og ironi som bare pokker, - dér ligner han så sin mor og store storesøster ;-D Men for en næsten 6 årig, har han en god portion ironi!

Men er da ret stolt af knægten, sådan at tjene penge på et godt kup på loppemarked *GG* Han er en lille krejler er han!

Så må vi se hva' han får forhandlet sig frem til, når vi skal ud og handle sammen i dag, og kigge i BR efter ønsker til den kommende fødselsdag og jul! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider