Tillader mig at skrive om min kære lillebror, selvom han ikke er "af egen avl" men stolt er man vel alligevel 
For i weekenden var der det traditionelle loppemarked hjemme i byen, hvor min mor, lillebror og lillesøster selvfølgelig var med.
Lillebror har selv trisset rundt og handlet, og han har virkelig været skrap 
- "Hvis jeg køber den her, hvad får jeg så igen?!"
Han blir 6 år her til december, og går stadig i børnehave, men pengesans har han da - hvilket er noget unormalt hvis man ser på forældrene 
Men, blandt alle drengens gode indkøb har han så bl.a. købt en lille kuffert af en art, med en heeeel masse nøgleringe i.
- Drengen har købt omtalte kuffert til en 5'er.
Og, så kommer fidusen - for så går han rundt og sælger nøgleringene, til en 10'er stykket!!! 
- Han har tjent 50kr indtil videre på det, lol.
Jeg blev også offer for hans lille fidus i går, måtte jo købe en nøglering af lillebror, men fik en 10'er fra min mor til det, efter at ha' forsøgt at forklare lillebror at jeg ikke tror han ta'r dankort, men mente han nu nok han kunne klare!
Det er da sindssygt genialt?!
Jeg er ihvertfald stolt af min økonomiske lillebror!
- Selvom jeg dog synes det er lidt fusket at han ellers havde meddelt at søstre og mødre måtte få gratis, men så tilføjede han lige, "Jamen Julie, det er jo kun dem som BOR her, ikke?!" - nåerhja så fik jeg den 
Hihi, jaja - klog er knejten da!