Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Jeg har det så godt lige nu..
Forfatter: 
Dato:  24-10-2008 23:01

Hej alle :)

Jeg trænger lige til at komme ud med lidt glade følelser lige nu.

Eftersom jeg er gravid, har det ikke været let for mig at finde et job, så derfor er jeg endt på kontanthjælp, hvor jeg er blevet en del af et tvillingeprojekt.

Jeg syntes i starten, at det var surt ikke at kunne få mig et arbejde, jeg selv havde gjort mig fortjent til, men nu har jeg været på arbejde hos familien to gange, og jeg er simpelthen så LYKKELIG for tiden.

Jeg har aldrig rigtig været den største fan af andres børn, men disse to små drenge på 8 uger, er så fantastiske, at det næsten gør helt ondt at tænke på dem

Det er den dejligste familie, og jeg føler mig så velkommen hos dem, at jeg smiler bare ved at tænke på det.

For første gang i mit liv har jeg været træt af at skulle gå på weekend - jeg ville langt hellere sidde med de to dejlige børn i mine arme dagen lang..

Hvor er det fantastisk at være del af noget, der giver en så meget tilfredsstillelse, at man har lyst til at græde af glæde

Jeg ville bare lige ud med min glæde..

Mvh CarinaG

. som snart skal være mor til lille Frederik .

Termin d. 17. februar 2009

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

spændende...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 10:07

Hvad er et tvillingeprojekt?

Syntes det lyder meget spændende.

Selv er jeg af den mening at det er vigtigt at man som arbejde er beskæftiget med noget som øger ens trivsel og noget som primært er rart og fedt for en at bruge 37 timer/ugen på. Hver uge. Desværre er det for få som gør dette. Jeg trænger nok personligt til en helt ny retning.

Det er meget inspirende at høre om din dejlige oplevelse. Godt du er gravid, ellers var du nok blevet temmelig skruk

Kilden.

Med fjordhesten Sussi, forventer føl, efter Mosegårdens Kejser 09

og miniaturen Tarzan

Mor til Lea 02.05.06 og med termin 01.12.08

0
0
Svar på denne tråd

Det er
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 10:34

at carina passer et hold tvillinger på 8 uger

Dejligt Carina, lækkert du har et lyspunkt, og fået noget og tage dig til.

Jeg er desværre blevet sygemeldt grundet plukvver, smerter i lænd/ryg, iskias nerver, lysk osv i forbindelse med mit job og hvor ville jeg gerne have et job og stå op til...

Nu trisser jeg rundt 24/7, og venter på, at lillemanden melder sin ankomst til januar, ihh, hvor er tiden lang

Jeg er dog kommet i noget tidligt julehumør, så nu har jeg bestilt en juleløber, jeg skal broderer gammeldaws, jaaa, men super hyggeligt.

Vi skal jo for aller aller første gang holde jul selv, så der mangler godt nok en del julepynt, og hvorfor så ikke lave noget af det selv

Tine

- Venter lille Oliver 19/1-2009 -

*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*

-Rigtige kvinder har horn på sadlen-

0
0
Svar på denne tråd

Tvillingeprojekt..
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 10:46

Kilden: tvillingeprojektet er noget, Aalborg Kommune tilbyder tvillingeforældre, der godt kunne bruge en ekstra hånd til at tage sig af børnene i hverdagene :)

Eftersom jeg skulle i aktivering pga min kontanthjælp, stod det mellem gartner eller rengøring på et plejehjem, indtil der var en der foreslog, at jeg kunne blive en del af tvillingeprojektet - hvilket jeg er yderst taknemmelig for :)

Jeg arbejder godt nok kun 25 timer om ugen pga min graviditet, men bare det at komme ud og have så meget omgang med de små, det er helt fantastisk :) også fordi jeg ikke ligefrem er ekstremt velkendt med de små i forvejen..

Tine: Ja, jeg har jo gået hjemme, siden jeg blev student i juni, så nu er det bare dejligt at komme igang igen.

Jeg håber bare, at jeg kan arbejde, indtil jeg skal på barsel. For hvor må det være øv at være sygmeldt allerede Dog er jeg selv begyndt at døje en del med plukveer, så nu må vi se, om jeg holder hele tiden ud.

Men jeg er også allerede kommet i julestemning, så det lyder da som en god ide at fordrive tiden med

Så kan det jo også være, at baby kommer i den rette stemning allerede..

Held og lykke med det hele..

Mvh CarinaG

R.I.P Pax&Carsten Junior

0
0
Svar på denne tråd

Ja tror du
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 10:59

ikke...

Gad vide, om det er fordi vi skal være mødrer, at vi allerede tænker jul eller også er det fordi, at der er nærliggende, nu hvor man går hjemme, og den venter lige rundt om hjørnet..

Tine

0
0
Svar på denne tråd

Tine...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 11:12

Jeg aner ikke, hvad det skyldes

Men jeg er ihvertfald allerede begyndt at nynne julesange og tænke på julegaver..

Mvh CarinaG

R.I.P Pax&Carsten Junior

0
0
Svar på denne tråd

jul jul jul
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 13:27

jeg tænker også på julen...og er ved at sy på et juletræstæppe. Jeg er ikke gravid, men skruk som bare pokker.

Skønt at du har fået noget du kan lide at stå op til. Det er virkelig det vigtigste.

Let me teach you how to dance

Let me lead you to the floor

Simply place your hand in mine

And then think off nothing more

6 skønne Cairn Terrier hvalpe er født: www.cairnhvalpe.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 23:24

også ha bestilt et juletræstæppe, jeg skulle brodere, meen, synes ikke helt der var penge nok på kontoen...

Tine

0
0
Svar på denne tråd

Tylstrup
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 10:07

Hej Carina vidste ikke du boede i sulsted jeg er fra tylstrup det er da hyggeligt med nogen fra HN så tæt på.

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

0
0
Svar på denne tråd

mw0502
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 19:33

Hej :)

Ej, hvor sjovt..

Var heller ikke lige klar over, at der var en "Tylstrupper" herinde

Og så har vi endda fødselsdag samme dag også

Sagde Carina Gøttler (:

- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3

Termin d. 17/2-09

R.I.P Pax&Carsten Junior

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider