Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Højstol - Leander vs. Tripp Trapp
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 13:54

Hej

Mine forældre vil give os en højstol i kombineret barsels- og dåbsgave, og derfor er jeg ved at se på, hvad det skal være for en!

Valget kommer til at stå mellem Tripp Trapp og Leander. Fordelen ved Tripp Trapp er, at der er så mange, der har sådan en, så der er mange med erfaring med denne stol. Men hvad med Leander-stolen? Er der nogen, der har erfaring med den? Umiddelbart kan jeg nemlig bedst lide dens udseende, fordi jeg synes, den er lidt mere elegant at se på, men det vigtigste er jo, hvor god den er at bruge. Er den lige så stabil som Tripp Trapp? Har den nogle fordele/ulemper? Andre ting??

Håber på en masse svar - på forhånd tak!

Venlig hilsen Jane

Hakuna Matata

0
0
Svar på denne tråd

Har købt Leander
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 17:03

Hej.

Jeg syntes ligesom dig, at Leanderstolen er flottere end Trip Trap, så den har jeg købt til Martin. Han har dog kun lige prøvet den, så jeg kan ikke sige godt eller skidt om den (Martin er 4½mdr).

Men jeg lavede en tråd om samme spørgsmål, der kan du måske få lidt inspiration.. www.heste-nettet.dk/forum/27/87290/ 87290/

Vi købte den i valnød, den er rigtig flot, syntes jeg :-)

Lene

Smart 3-års all-round vallak sælges, se præsentation

Hestetransporter udlejes i Midtjylland

-også med chauffør

www.rentahorsecar.dk

0
0
Svar på denne tråd

forskellig
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 18:29

... smag. Af to onder syntes jeg nemlig at Leanderstolen er den grimmeste. Jeg kan faktisk heller ikke lide Tripp-Trapp, men det er alligevel den, vi har.

Tripp-Trapp-stolen er ikke mere stabil end at den godt kan vælte. Dog tror jeg det sker forholdsvis sjældent. Hynden til den er dyr, og besværlig at få af og på og selen er også lidt "dum", syntes jeg. Nu kan man jo vælge hynden fra. Jeg købte den bare fordi jeg syntes at hun ellers fik alt for stor bevægelsesfrihed (og dermed større chance for at falde ud). Af samme grund blev selen også indkøbt.

Bortset fra det, er jeg glad for stolen, som jeg syntes at Emma sidder godt i.

Jeg købte min Tripp-Trapp i Tyskland over internettet - og sparede omkring 400 kroner.

0
0
Svar på denne tråd

Stolen..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2008 21:32

Vi har valgt Leander - stolen. Vi syntes den var pænest, men vigtigst af alt, så sidder man bedre på den ( Prøv den selv, når I skal ud at kigge ). Desuden vejer den kun det halve:-)

Vi har ikke et øjeblik fortrudt vores valg......

0
0
Svar på denne tråd

har en leander
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 22:26

Vi har en leander. Synes trip trap stolen er grim at se på, så defor valgte vi leander.

Vi er rigtig glade for den. Den er nem at flytte rundt på, og August sidder godt i den.

Part søges til min oldenborg hoppe. Skriv for mere information.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 20:21

Så fik vi endelig internet igen, så jeg kan komme til at svare! (træls, når de graver kabler over... )

Mange tak for svarene. Det er godt at høre fra nogen, der har købt Leanderstolen! Vi må ud og kigge lidt og prøve os lidt frem. Det er heller ikke noget, der haster - jeg har ikke født endnu, så der går da lidt tid, før vi skal bruge den. Det er bare altid godt at få undersøgt tingene i god tid

Flere svar er selvfølgelig velkomne!!

Venlig hilsen Jane

Hakuna Matata

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider