Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Mens hvornår?
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 14:20

Hej

Jeg fødte den 6/8 2008, men måtte efter 1 uges amning opgive dette og lade Lucas få flaske istedet!

Hvornår mon jeg så får mens...ikke at jeg mangler den (har været dejligt ikke at skulle bøvle med bind osv), men vil gerne igang med P-piller, og det kn jeg vel først når mens er igang igen!?

Lene

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 14:29

Jeg fødte den 11 august og måtte også opgive amningen efter 5 dage, har nu blødt i godt 6 uger (er ved at afftage) Så min mens må gerne blive lidt væk endnu!

Hilsen Stine

Mor til Simon 11 august 2008

Border Collier er dog nogle skønne hunde

0
0
Svar på denne tråd

opgive amningen
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 09:04

Undskyld, men hvordan kan I opgive "amningen" efter så få dage? Den er vel ikke engang gået igang? I opgiver vel at amme, fordi I ikke kan/vil starte ?

Eller hur?

Min veninde ville ikke amme og fik mens 7 uger efter.

Jeg har kun prøvet at amme, og har først fået mens 1/2 år efter. ( endnu en fordel-hæhæ)

Men hiv da fat i lægen til din 8 ugers undersøgelse, hvis du ikke allerede har været afsted?

Besøg butikken-
Happy-horse.dk

Spar netop nu 450,-ved køb over 3000,-

Sort broget ifolet hoppe 110 cm sælges

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 10:19

StaldShamrock: Grunden til jeg droppede amningen så hurtig var at selv om jeg malkede ud for at stimulere produktionen så kom der bare ingen mælk. Var så frustreret på sygehuset at jeg ikke turde tage hjem, han kunne heller ikke få ordentlig ved selv da mine vorter ikke blev stive, kan stimulere dem til det men de blev bløde med det samme. Ammebrik fungerede heller ikke!

Havde en god snak med en af sygeplejerskerne omkring at droppe det,da Simon fik sin først flaske blev han en helt anden dreng og jeg tog trygt hjem dagen efter!

Hilsen Stine

Mor til Simon 11 august 2008

Border Collier er dog nogle skønne hunde

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 11:23

udover at jeg ikke kan se hvorfor folk skal forsvare at de opgiver at amme så at sige- og at det jo sådan set ikke kommer os ved, og ikke var det hun spurgte om heller- ja så er det jo ikke alle der har lyst til/kan amme. Og det kan der jo så være et utal af grunde til.

Jeg tror mens kan lade vente på sig- systemet skal jo lige i gang igen. Jeg er ikk engang gravis endnu så jeg taler ud fra andres oplevelser. Men det virker til at være meget forskelligt- både når man ammer men osse når man ikke ammer.

Udlejning af hestetrailer-

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Ville hjertens gerne amme....
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 14:55

...men efter 2 dage havde han suttet mig totalt i stykker (han var en stor krabat på over 5 kg, og med virkelig sug i!), malkede så ud i en uge, hvor han så fik det via kop - senere flaske pga de store mangder han tog, men netop pga mangden kunne jeg simpelthen ikke producere nok, og mine vorter fik det heller ikke spor bedre, så både af den ene og den anden grund måtte jeg desværre opgive at få amningen igang igen! Valgte at lade være med at malke ud (og så supplere med erstatning), da jeg er enlig mor, og når man skal have en hverdag til at fungere med en meget aktiv 3½ årig dreng ved siden af, så var jeg bange for at alle de timer der skulle bruges på udmalkning, skulle "tages" fra legen med bror-mand!

Skal til læge næste torsdag, hvor jeg vil tage en snak med hende!

VH LEne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider