hejsa hnér
jeg søger et godt råd til at takle familen på min mands side.
Jeg skriver dette indlæg i håb om at der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en måde at takle dette broblem på...
Sagen er den at men mand´s mor døde i marts og hans søskene så er gået helt amok, en ting er at han blev beskyldt for at være grisk og grådig,!! men en anden ting er at de så prøver at ramme vores lille familie, vi er to voksne og to børn, det skal siges at men mand skulle stå for at kontakte bedemand og div personer der nu ellers skulle indvoldveres i den sag(det er blevet (indsolvent) det betyder at der er gæld i boet..min mand skulle finde de papir der skulle bruges til skifteratten og bedemanden,det prøvede han så på men han blev jaget der fra med trusler om tæsk og bank, forde di mente han kun var ude efter at se hva der var af penge i boét, det er da normalt man skal finde di papir ??
nåe men det var jo ikke slut her vi fil en pæn opringning fra kommunen om at vi var blevet anmeldt for omsorgs svigt af vore børn, hun har været her og syndes vores børn fungerede fint og at der ikke var noget at komme efter...
Jeg blev nysgerig og prøvede at søge på min svigerinde og fandt dette indlæg på en hjemme side nøj hvor blev jeg schokket, det er nøjagtig det samme som stod i de papir fra kommunen bar lidt forkortrt www.ungmor.dk/ index.php?name=PNphpBB...ht=#824311 i skal gå helt op til øverste del af tråden for at læse tak,,
jeg er rystet over at læse dette.
mig og min mand er fuldstendig ødelagt over dette, tænk at man skal læse sådan noget på nettet er måløs, hun kunne da i det mindste hane kontaktet os men nej..
jeg ved godt hendes indlæg er gammel men der er da pussit at der er en tro kopi af hvad der stod til kommunen.....
ihh jeg skammer mig over at læse at der er sådan hun ser os. min familie er blevet revet op fra roden aner ikke hva jeg kan stille op ..
jeg hade bare brug for at komme af men men vræde og afmagt
negative kommentar frabedes da vi er helt nede i kul kælleren... det skal siges atjeg færst har læst det nu og det er skrevet for et år siden men aligevel
håber nogen har et godt råd der kan førre mig vidre
anja