Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

til helved og tilbage igen (lang)
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 12:40

hejsa hnér

jeg søger et godt råd til at takle familen på min mands side.

Jeg skriver dette indlæg i håb om at der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en måde at takle dette broblem på...

Sagen er den at men mand´s mor døde i marts og hans søskene så er gået helt amok, en ting er at han blev beskyldt for at være grisk og grådig,!! men en anden ting er at de så prøver at ramme vores lille familie, vi er to voksne og to børn, det skal siges at men mand skulle stå for at kontakte bedemand og div personer der nu ellers skulle indvoldveres i den sag(det er blevet (indsolvent) det betyder at der er gæld i boet..min mand skulle finde de papir der skulle bruges til skifteratten og bedemanden,det prøvede han så på men han blev jaget der fra med trusler om tæsk og bank, forde di mente han kun var ude efter at se hva der var af penge i boét, det er da normalt man skal finde di papir ??

nåe men det var jo ikke slut her vi fil en pæn opringning fra kommunen om at vi var blevet anmeldt for omsorgs svigt af vore børn, hun har været her og syndes vores børn fungerede fint og at der ikke var noget at komme efter...

Jeg blev nysgerig og prøvede at søge på min svigerinde og fandt dette indlæg på en hjemme side nøj hvor blev jeg schokket, det er nøjagtig det samme som stod i de papir fra kommunen bar lidt forkortrt www.ungmor.dk/ index.php?name=PNphpBB...ht=#824311 i skal gå helt op til øverste del af tråden for at læse tak,,

jeg er rystet over at læse dette.

mig og min mand er fuldstendig ødelagt over dette, tænk at man skal læse sådan noget på nettet er måløs, hun kunne da i det mindste hane kontaktet os men nej..

jeg ved godt hendes indlæg er gammel men der er da pussit at der er en tro kopi af hvad der stod til kommunen.....

ihh jeg skammer mig over at læse at der er sådan hun ser os. min familie er blevet revet op fra roden aner ikke hva jeg kan stille op ..

jeg hade bare brug for at komme af men men vræde og afmagt

negative kommentar frabedes da vi er helt nede i kul kælleren... det skal siges atjeg færst har læst det nu og det er skrevet for et år siden men aligevel

håber nogen har et godt råd der kan førre mig vidre

anja

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 12:53

jeg ved der er stave fejl men jeg undskylder mange gange det er ikke til at ramme de rigtige taster når man er ked af det

anja

0
0
Svar på denne tråd

der er
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 13:28

altid 2 sider af en sag.... men magen til frækhed hvis det ikke passer det hun har skrevet, min veninde var udsat for det samme for et par år siden, en tidligere veninde meldte hende konstant.

hvis jeg var dig ville jeg skrive et indlæg på ung mor, i tråden skrive din side af sagen, og spørge om hvad f***** tøsen har gang i ......

med hensyn til dødsboet osv. ville jeg hvis jeg var din mand... sige rend og hop, han er berettiget til en del af arven og så lade det værre det, og lade de andre gøre resten, hvis de ikke kan opføre sig pænt..... din svigerinde snakker jo ikke engang pænt om sin mor på ungmor, så jeg ville nok printe den side ud og vise resten af familien den....

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

nu ejer af mango...

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 15:38

hej stella

jeg har prøvet at skrive inde på den side men de mente ikke at det var iorden at jeg tog kontakt til hende der så jeg blev smidt ud og bandlyst der inde. det måtte vi selv klare mente de, det med arven har vi nu også tængt at glmme det er ihvertfald ikke vær at få tæst for, jeg er bare irreteret på dem der har den hjemme side at man ikke må sige noget igen for som du siger er der to sider af sagen men det er kun hendes der blir fortalt der inde og min er ligemeget, og ikke nok med det syndes alle der inde jo det er synd for hende at hun står der, der er ikke en eneste der stiller spørgsmål om hvor vidt det endelig passer

anja

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 16:11

er det hende der har meldt dig kan du/i jo melde hende for indicier taget i betragtning af at hun intet har at ha det i jo. Det tror jeg da i hvert fald at man kan, men jeg skal ikke sige at jeg er sikker. Jeg må sige at jeg væmmes. Jeg kommer selv på ungmor ligeledes. Har dog ikke tidligere set denne tråd, men er osse ret ny derinde.

Udlejning af hestetrailer-

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 16:35

jeg har prøvet at undersøge hvad man endelig lige kan gøre ved sådan problem, men så længe hun ikke omtaler folk med navn er der ikke noget at gøre, så det er vel iorden at smide sådan en tråd, selv om hun endelig skader andre folk

anja

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 16:49

det har du muligvis nok ret i- men er det for at skade dig uden grund, og de har truet mv. så burde i jo kunne melde dem til politiet. Hun skriver jo at det er hendes mands bror og kæreste- det er navnløst ja, men alligevel.

Udlejning af hestetrailer-

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 17:09

jeg har snakkede men politiet og der er ikke noget at stille op med mindre vi kan få hende til at nævne os med navne.. ja det er latterligt men sådan noget er åbenbart lovligt i dk...

det med deres trusler ja politiet gør kun noget hvis de banker ham eller ligene,,,

jeg håber da virkeligt at hun fortryder det hun har skrevet, man kan jo stille spørgsmål til hvor god en mor hun er når hun gør sådan ved andre, hendes liv må da virkeligt være kedeligt eller tomt, jeg kan godt have ondt af hende når man er sådan

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 20:00

jeg vil lige for en god orden´s skyld sige at jeg ikke ønsker at hænge hende ud på nogen måder men føler bare ikke der er ratfærdighed til lige nu,, tak for jeres svar

anja

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 20:35

prøvede at henvis til denne tråd derinde, men nu er den desværre låst.. men linket kom da på..

MVH RIKKE

Nu med Ishesten Rodi Fra Hejelte

Se min præsentation:

Springsadel sælges.

Dejlig Løvedehoved sælges med bur og div.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 20:41

ja det er jo det jeg siger sandheden er ildehørt.....

jeg er meget glad for dit forsøg på at nogen af de andre måske kan se at hun ikke er helt ærlig men nok forgæves, men mange tak Rikke

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 20:07

jeg kan godt forstå du er sur, vred og ked af det.

havde det været mig der havde været i dit sted,

er jeg ikke ret sikker på mig selv og mine handlinger.

for jeg er sikker på at næste gang jeg mødt hende, ville jeg konfrontere hende med det, og havde hun ikke indrømmet det havde jeg knaldet hende sådan et par på skrinet så hun aldrig ville glemme det..

jeg ved godt at vold ikke løser nogen problemer, plus at man kan blive meldt mv.

men i den situation havde jeg været rimelig ligeglad.

havde jeg været dig og din mand, havde jeg droppet alt kontakt til den side af familien, når de opføre sig som de gør.

Venlig Hilsen
Christina

Med Prinsessen Yasmin
30.04 2008 <3

Nu også med grunduddannelsen og certificeret som termografør :D

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 11:43

hej christina

mig og min mand er også kommet så langt at vi er blevet enige om at de ikke er vær at bruge tid på. Men der er ergeligt at skal vælge ens familie fra, særlig da han faktis kun har sin mormor tilbage på den side.

jeg er heller ikke sikker på at jeg ville kunne styre mit temperamang(staves) hvis jeg møder hende, men jeg har jo to dejlige piger at tænke på, men jeg har været tæt på at det løb af med mig, for at sige det på dansk burde hun sq at have sig sin livs røvfuld, så hun kunne forstå det

anja

0
0
Svar på denne tråd

Man kan..
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 14:41

desværre ikke selv vælge, hvem man kommer i familie med, men man kan vælge, om man vil have noget med dem at gøre :)

Jeg kan godt forstå, hvis I har valgt at vende dem ryggen..

Mvh CarinaG

. som snart skal være mor til lille Frederik .

Termin d. 17. februar 2009

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 15:21

hej carina G

ja det med at vende dem ryggen har vi gjordt jeg har bare svært ved at blive ved med at se det posetive i de personer, jeg syndes det er træls at man skal igennem det her og forstår virkeligt ikke hvad der går galt siden de ter sig sådan

anja

0
0
Svar på denne tråd

Sig fra....
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:10

Sikke da en herlig familie I har!

Jeg ville helt og aldeles stoppe med at tale med dem! Føj hvor er hun godt nok modbydelig i den tråd du har sat ind i toppen. Hvis hele familien er af samme vildfarne holdning, så er de da ikke værd at samle på...

Super godt at I bare har indviteret kommunen indenfor og det er da kun et boost til selvtilliden at der intet var at sætte en finger på.

0
0
Svar på denne tråd

Mettebank..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:38

Jeg kunne ikke have sagt det bedre

Mvh CarinaG

. som snart skal være mor til lille Frederik .

Termin d. 17. februar 2009

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2008 11:18

jeg syndes også det er træls at de skal te sig sådan men nu håber jeg virkeligt hun er ked af det men tror ikke hun har så meget samvitighed at hun fortryder det desvære.. mange tak for jeres opbakning det her gjort det hele lettere at takle stort knus og tak foe jeres svar

anja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider