Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Gummistøvler/støvler i str. 20/21
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 08:50

Vuggestuen efterlyste et par gummistøvler til Kaya og de eneste jeg kunne finde var et par i str. 21, som jeg så købte en tyk tyk sål og lagde i, i håbet om at hun kunne bruge dem..

Kaya er 13 måneder og går ikke selv, men kravler lystigt omkring og rejser sig ved ting og går hvis man holder hende i hånden.

Men desværre kan hun ikke rigtig finde ud af at beholde de støvler på - de falder simpelthen af hele tiden, selvom de bliver holdt fat af elastikken fra regnbukserne.

Hvad har I andre gjort mht til varme, tørre fødder til børn, der ikke går selv, men er meget ude?

Hendes alm. små læder-sko bliver gennemblødte, trods de er sprøjtet med noget der skulle holde vandtæt.

Og sutsko slider hun hul i i løbet af ingen tid..

Hit med gode råd til fodtøj i str. lille...

Kærlig hilsen

Stine

- Mor til Andreas 2. juni 2006

&

Kaya Rosa 10. august 2007

Sød og rar fjordhest -gerne hoppe - lånes..

Forskelligt babyudstyr sælges - kontakt mig for nærmere info..

0
0
Svar på denne tråd

"poser"
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 09:25

Hej.

Hvad med de vandtætte "futter", man p.t. kan få i Babysam eller andre steder. De er beregnet til børn, der ikke kan gå endnu. Selvom der går nok ikke længe inden Kaya kan, når hun rejser sig op af ting.

babysam.e-supplies.dk/files/ Efteraarstilbud.pdf

Hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

Futter i nylon
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 10:00

er løsningen på 8½mdr gamle Lian når vi er i sandkassen og på terassen..

Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07

Der er kun to ting i livet man får mere af jo mere man bruger... smil og muskler.

0
0
Svar på denne tråd

Futter
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 10:18

Jeg erc enig med de andre, mine brugte også futter inden de kunne gå.

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

Sådan nogle her
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 16:08

Brugte selv nogle i stil med dem her til Liva, da hun ikke kunne gå, de er smadder gode og varme. De kan købes i babysam.

0
0
Svar på denne tråd

Dem vil jeg ikke anbefale
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 21:29

Har selv haft samme problem med gummistøvler men jeg mener ikke disse er løsningen.Hvis din datter er 13 mdr er hun vel begyndt at gå rundt. Og så er de efter min mening helt ubruglige. De er jo smadder glatte.

Min datter på 11 mdr har et par Ecco sko og jeg har ingen problemer med at de bliver våde. Kan vuggestuen ikke anbefale nogle? Ellers kunne du jo købe vinterstøvler som kan lukkes/strammes med velco.

Føtex har nogle Fuzze på bud i denne uge men de starter vist først ved str. 22

0
0
Svar på denne tråd

Gummistøvler er bandlyst
Forfatter: 
Dato:  24-09-2008 22:56

Gummistøvler i den alder er bandlyst. De sidder ikke ordentligt på barnets fod. Fodtøj til den alder kræver paskram.

Vil også sige at vinterstøvler er at forestrække så. De fåes vandtætte og med mulighed for indspænding. Prøv en sko butik.

Futter vil jeg nu mene er ok på denne årstid. Men korrekt de er glatte når der kommer sne og frost.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider