Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Ekstra autostol
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 13:14

Mine forældre skal hente Silje om torsdagen i dagpleje, og det er noget være bøvl at sørge for at autostolen nu også er til rådighed for dem, så vi snakker lidt om at købe en ekstra autostol til dem.

Men hvad skal vi lige købe?

Jeg er generelt imod brugte autostole, da den skal være 110% i orden, og jeg ikke stoler på fremmede folks ærlighed... Så den skal altså være ny...

MEN når det så er sagt så er jeg altså også lidt nærrig når det er en stol der kun skal bruges 1 gang om ugen...

Men er de gode nok de billige stole?

Jeg har kikket lidt og overvejer lidt om det i dette tilfælde ville være okay at købe en som dækker over 2 kategorier, altså en der går fra 9 til 36 kg...?

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Nu fru Bisgaard

0
0
Svar på denne tråd

Stole.....
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 16:39

Hej

Det er en smagssag, jeg vil personligt ikke være nærig på dette punkt, jeg ville aldrig kunne tilgive mig selv hvis det gik galt og de sad i en skod stol. Når det er sagt, vil jeg da anbefale dig at købe den i tyskland, men har også lige set at Babysam har nogle på tilbud. :D

Hilsen

Jette

**4 Golden retriever han-hvalpe sælges**

Kontakt mig for nærmere info hvis du skal bruge en hvalp!

0
0
Svar på denne tråd

12345456
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 17:29

vi var bare super heldige da min mor tilfældig var i brugsen i svenstrup der var en sprit ny autostol til 200 kr godkendt og det hele så den stå i min mands bil den bruger vi ikke meget men så skal vi ikke sætte den i min bil over i hans

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

0
0
Svar på denne tråd

jeg må
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 12:47

tilstå at jeg har købt en brugt Maxi Cosi.. 4 år gammel som nr. 2 stol.. og jeg er godt tilfreds.. jeg ved godt jeg ikke kan være sikker på den ikke har været i uheld.. sælger sagde den ikke har.. men man ved jo aldrig..

0
0
Svar på denne tråd

Lige på det punkt...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 13:34

bruger jeg mange penge - køber de stole jeg syntes er mest sikre, har den bedste komfort osv - uanset hvor tit de skal bruges!

Vi har 2 sæt stole til alle 3 børn (fordi det var nødendigt på et tidspunkt) og det er alle 6 stole til over 1500 kr. stykket.

Jeg ville nok hellere købe en god, nyere brugt end en af de billige stole - har haft en billig (gave til vores ældste) og da vi tabte den på jorden revnede den i den ene side - og den var godkendt, købt i Babysam!

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

kig på test
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 15:53

Hej Maria

Her er et link til en test fra FDM, jeg tror det er den samme som var i tænk i sommers, men hos FDM behøver du ikke abonnement for at se den.

www.fdm.dk/public/biler/ trafiksikkerhed/bornibilen/ barnestole/

Som Tina siger, så ville jeg også hellere købe en nyere brugt (det er jo langt langt de færreste der har været i uheld) end en ny billig. Jeg har selv kig på Graco Logica S (0-13 kg) når nu vi får brug for sådan en til januar. Den har jeg fundet i England uden base til ca. 70 pund (700kr) hvor den i DK (og tyskland) koster 1300 inkl. base (og er ikke til at få uden). Jeg vil ikke have basen med, da den klarer sig bedre i test uden! og så synes jeg det er fjollet at skulle betale for den. Nå, men det var egentlig lidt et sidespring, blot for at sige, at nogle stole også er billigere i England.

Mvh

Merete

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil lige
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 20:44

minde dig på at jeg købte min nye Maxi Cosi på www.o-baby.de (tror jeg nok eller sådan noget).. og køber man for over 700kr sendes der fragtfrit.. ja vi sparede da vist omkring en 600kr på autostolen endda leveret til døren.. der er også af og til tilbud.. du kan ikke trykke på linket med hjemmesiden hedder noget i den stil..

jeg fandt siden se her...

www.o-baby.de/

0
0
Svar på denne tråd

autostol
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 21:19

hejsa,

vi købte en brugt, men godkendt. For jeg må indrømme havde ikke lige penge til at købe en sprit ny, som bliver brugt 10 min hver anden måned, når vi er hjemme hos mine forældre. Hjemme har vi en helt ny, som vi er meget glade for.

Men jeg ville der gerne have nogen engelske sider, hvis man kan spare der. Er meget bedre til engelsk end tysk.

Hilsen

katarina

Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS)

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

engelske sider
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 16:34
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider