Jeg fik ikke vækket baby.
Havde prøvet med vand, skubben til hende, hvile og ligende. Uden held...
-eller det vil sige ikke før FG havde kørt en strimmel i 20 minutter. Men så tog hun også revance. Hun har det godt derinde. Hjertet slår som det skal og hun bevæger sig også. 
Grunden til hendes noget bekymrende tavshed og mine mavesmerter skyldes det forbandet jern
.
Har efter en udredning med jordemoder og læge haft voldsom forstoppelse = smerter og kramper i tarme. Oveni det har jeg haft konstant plukveer i snart 2 døgn. Jordemoderen sagde at kraftige plukveer kan hos slanke piger (meget pænt sagt af hende om mig) gøre, at baby får lidt mindre ilt. Derfor sparer de på ilten og bevæger sig mindre. Ikke noget som er farligt for barnet, men som kan forklare den manglende aktivitet.
Jeg har haft meget ondt og har fortrudt jeg sagde nej til lavement, men kunne bare ikke overskue at flytte ud på tønden når jeg var alene med vores datter på 2.
Nu er laktulose opfundet og tilladt for gravide
Det er noget nemmere at styre indtil jeg finder en noget mere holdbart løsning med det jern, hvis jeg skulle få behov. Pt har tørrede aprikoser og fiber, fiber og atter fiber samt vand givet mere normal mave.
Plukveerne er der stadig og baby er meget stille. Har mærket et spark i nat siden FG, men min mave er også stenhård og helt øm, kan ikke bebrejde den lille at hun hviler.
Manden er hjemme og har taget over med Lea og hus (bortset fra et møde i eftermiddag/aften) og jeg laver bestemt ikke dagens gode gerning, men det hjælper lidt at hvile.