Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Overtro og gravid
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 18:03

Nu ved jeg der er en del herinde som forsøger på at blive gravide, så derfor tænkte jeg på at der må da være nogen som kan nogen gamle råd/overtro/sære påfund, om hvad man skal gøre for at blive gravid..

Prøver også selv at blive gravid og har forsøgt i 9 mrd efterhånden, så da et venne par af vores fik en lille pige i sidste uge, fortalte de at de havde hørt at, det kunne hjælpe at spise abrikoser..

Så tænkte at der må helt klart være nogen som kender nogen andre "gode" råd til at blive gravid.. Så kom med dem om ikke andet kan vi få os et godt grin

og hvis nogen skulle kende min mor, så er det en hemmelighed at vi prøver så ikke noget med at fortælle hende noget, ved hun ikke selv kommer her på dette forum. Hun er rigeligt skruk på mine vejne i forvejen.

Tine og Felix

Stald Vodagergård

www.vodagergaard.dk

Oldenborg kan og vil

Sælges:

2 års hoppe efter painters row

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 19:59

Har ikke nogle gode fif at dele med jer. Vi prøver også, men der sker sgu ik rigtig noget... Jeg har hørt, at det skulle hjælpe at dele seng med den mand, der gerne skulle være faderen, men tror ikke det hjælper, det er nok en af de gamle skrøner Jeg ved jo godt, at børn kommer med storken, fnis!

Hilsen Maria

The greatest thing you will ever learn

is just to love and be loved in return...

0
0
Svar på denne tråd

gravid..
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 20:06

Hmm.. Det må da helt sikkert være en skrønne.. en mand?? nej det kan jeg ikke tro virker

Er der virklige ikke nogen der har nogle "gode" råd også gerne noget som virker.. selvfølgelig udover senge gymnastik..

Tine og Felix

Stald Vodagergård

www.vodagergaard.dk

Oldenborg kan og vil

Sælges:

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 20:36

Ægløsningstests...?

Kh

Maria

Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est...

Mor til skønne Kathrine, født 24.08.06

0
0
Svar på denne tråd

Lidt overtro...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 21:18

Hej Tine.

Tjaaa.... man hører jo sommetider det skulle hjælpe at ligge med rumpen godt i vejret (evt. flankeret af et par puder) efter samleje, så sæden bliver hvor den skal... ellers kan du jo prøve at stå på hovedet *LOL*

Ved mig gav det gevinst da jeg begyndte at holde styr på mine perioder. ¨Jeg skrev simpelthen ned hvornår jeg havde mens, og sammenlignede periodernes længde med hinanden så jeg kunne regne ud hvornår ægløsningen ca. ville ligge. (Andre bruger ægløsningstests - det har jeg dog aldrig brugt).

Held og lykke med projektet.... du kan jo altid komme forbi og låne mine to uhyrer hvis du vil have evnerne/forstanden testet inden der er gevinst

Hilsen stine.

Stolt mor til Anne og Freya - født 18.juli 2006.
www.anneogfreya.webbyen.dk

- Og nu indehaver af eget firma:

www.hadbergproductions.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

gravid
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 09:43

Ægløsnings testene er taget i brug, for kan åbenbart ikke selv regne ud hvornår det burde være, selvom jeg nærmeste på klokkeslettet får min menstruation på 21 dagen

He he Stine, tro nu nok jeg har rig mulighed for at få testet mine evner/forstand, har nemlig 2 grand kusiner på 4 og 2 år som altid overfalder mig lige så snart de ser mig, 2 herlige tøser.. og ellers stod jeg gerne øverst på listen over børnepasser da jeg boede på kollegie (er lige flyttet væk), Men jeg nyder at passe børn og gør det gerne hvis nogen spørg hvilket så også har resulteret i at jeg har passet mine fætre og kusiner til alle familie fester, eller hvis forældrene skulle noget (min mor fik børn meget tidliger ind sine søskende, så min ældste kusine på den side af familie er 10 år yngre ind mig)

Men den med puden har jeg egentligt også godt hørt, dog ikke afprøvet..

Er der ikke nogen som har hørt et eller andet som man kunne spise/gøre for hurtiger at blive gravid, noget der er lidt sjovt??

Ved jo godt at man kan købe ægløsnings test, og tage til lægen og blive undersøgt.. men ville gerne hører nogen mere alternative råd...

Tine og Felix

Stald Vodagergård

www.vodagergaard.dk

Oldenborg kan og vil

Sælges:

0
0
Svar på denne tråd

æg.........
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 11:00

Ja der var engang nogen der sagde at det hjalp når man spiste æg... ??? hm .....

-Randi

.
0
0
Svar på denne tråd

Mon du overhoved har ægløsning?
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 23:03

Du bør blive testet om du overhoved har ægløsning, 21 dage er lige på grænsen.

www.min-mave.dk/ index.php?vis=artikler...26&id=1075

0
0
Svar på denne tråd

Fru Dolmer..
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 09:47

Hi-hi...!

Lisbet

Husk, at når du bliver sur, er det dit eget problem, at blive glad igen..!

Er det det værd?

Brug tiden fornuftigt..

0
0
Svar på denne tråd

om det er sjovt
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 11:57

ved jeg ikke, men har hørt at Bidro Gelé Royal skulle have rigtig god effekt. det er didronningens føde og hun får da pænt mange børn...anyway - jeg nåede ikke pakken igennem før der var to streger...men om det var dem eller det at jeg gik fra at være vikar til fastansat det ved jeg ikke :D

held og lykke med projektet....

Hilsen Gitte

Babette, Bonnabell, Bonita, Bella, Belle Fleur & Belle étoile filante....

0
0
Svar på denne tråd

Gravid
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 12:34

hmm.. har lige været inde og lave den der ægløsnings beregning som kassen, har linket til og den siger at jeg har ægløsning idag, så prøver lige at tage en test igen idag.

Jeg har faktisk en tid hos lægen, hvor jeg skal havde taget en blodprøve på anden blødnings dag, også skulle jeg havde en ny tid på 22 dagen også til en blodprøve. Så er igang med at få undersøgt hvorfor der ikke er sket noget endnu. Har fået taget nogen andre blodprøver som også skulle kunne give lidt indblik i hvorfor der ikke sker noget, men de var normale. (var test på levertal, stofskifte og noget andet jeg har glemt) Men de blev også taget fordi mine hænder sover..

Så har egentligt mest brug for ikke at tænke så meget over det, derfor det her indlæg, for ligesom at få lidt humør ind over det her ellers ret så fustrenede forløb..

Gør det heller ikke nemmer vi har 4-5 vennepar som venter sig og skal havde børn inden for de næste 6 mrd. og det første par har fået en lille pige..

ved godt 9 mrd er kort tid i forhold til at andre kan gå flere år og at jeg er ung (23år) og min kæreste er (28 år), så vi er unge og har god tid. Jeg er ikke overvægtig og kæresten vejer nok 10 kg for meget, lever sundt osv. Så vi burde havde gode ods for at blive gravide.

Så syntes det er meget fustrende at min læge og gravide veninder bare smed i hovedet på mig at jeg tænker for meget over det, i stedet for at støtte en eller komme med den vejledning jeg spurgt efter. Så var egentlig glad for at min læge endelig tog mig seriøst sidst jeg var deroppe. (havde overvejet at skifte læge)

Tine og Felix

Stald Vodagergård

www.vodagergaard.dk

Oldenborg kan og vil

Sælges:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider