hmm.. har lige været inde og lave den der ægløsnings beregning som kassen, har linket til og den siger at jeg har ægløsning idag, så prøver lige at tage en test igen idag.
Jeg har faktisk en tid hos lægen, hvor jeg skal havde taget en blodprøve på anden blødnings dag, også skulle jeg havde en ny tid på 22 dagen også til en blodprøve. Så er igang med at få undersøgt hvorfor der ikke er sket noget endnu. Har fået taget nogen andre blodprøver som også skulle kunne give lidt indblik i hvorfor der ikke sker noget, men de var normale. (var test på levertal, stofskifte og noget andet jeg har glemt) Men de blev også taget fordi mine hænder sover..
Så har egentligt mest brug for ikke at tænke så meget over det, derfor det her indlæg, for ligesom at få lidt humør ind over det her ellers ret så fustrenede forløb..
Gør det heller ikke nemmer vi har 4-5 vennepar som venter sig og skal havde børn inden for de næste 6 mrd. og det første par har fået en lille pige..
ved godt 9 mrd er kort tid i forhold til at andre kan gå flere år og at jeg er ung (23år) og min kæreste er (28 år), så vi er unge og har god tid. Jeg er ikke overvægtig og kæresten vejer nok 10 kg for meget, lever sundt osv. Så vi burde havde gode ods for at blive gravide.
Så syntes det er meget fustrende at min læge og gravide veninder bare smed i hovedet på mig at jeg tænker for meget over det, i stedet for at støtte en eller komme med den vejledning jeg spurgt efter. Så var egentlig glad for at min læge endelig tog mig seriøst sidst jeg var deroppe. (havde overvejet at skifte læge)