Har i dag været ved lægen med min lille søn, i god tro om at hans "myggestik" der var blevet til et sår var blevet godt betændt da det væskede voldsomt
i stedet fandt jeg ud af det var børnesår og i en så voldsom grad at han nu skal have noget medicin i 3 uger 3 gange om dagen og skal holdes så isoleret som overhovedet muligt da det smitter voldsomt
så det er lige 3 uger uden børnehave, og bare at gå hjemme hos mig.. kan trøste mig med jeg går hjemme på barsel så det ikke er 3 ugers fravær fra job..
med disse børnesår følger at hver gang vi er i kontakt med ham skal vi vaske hænder grundigt og såret skal være dækket altså ingen t-shirts eller noget for at undgå direkte kontakt med såret..
gruer lidt for hvor meget han kommer ud af rytme og om han kan affinde sig med bare at være her hjemme tiden bliver godt nok lang for ham tror jeg - og hvordan er det lige man skal underholde sådan en 3 årig hver dag så længe uden at måtte tage nogle steder i frygt for han smitter nogle..
vi andre er også blevet tjekket og er indtil nu sluppet for at blive smittet men ved da han var helt lille fik han det også bare i mindre grad det tog næsten 6 uger før end han atter kunne komme i dagpleje og derefter var det faderens tur han måtte også på en kur med creme og medicin så det er noget grumme noget at få indendøre
ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg vil dog vist bare gøre opmærksom på at det med børnesår skal tages alvorligt og bare fordi kroppen ikke er fuld af knopper kan det åbentbart godt lade sig gøre at bære på noget smitsomt - blev slemt overrasket over det var det for troede som sagt det blot var betændelse i et sår..
andre der har stiftet bekendskab med dette helvede af en sygdom??