Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Vintertøj og sko?
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:45

Hvad køber i af vinterudstyr til jeres små børn? Min dreng er 13 måneder, og jeg ved skisme ikke helt, hvad jeg skal købe. Var ude at undersøge markedet idag og opdagede til min store overraskelse, at en flyverdragt koster mellem 800 - 1000 kr i en børnetøjsforretning - men så hedder de også Ticket to heaven eller Hummel . De støvler jeg så på var fra Skofus til 400 kr og fra Ecco til 600 kr (den pris synes jeg så ikke var så styg og ender nok med Skofus støvlerne, der virkede gode, men det kommer altså an på, hvad i nu anbefaler).

Så kom frit frem, hvad køber i til jeres børn? Er de dyre flyverdragter de bedste, eller betaler man også lidt for mærket? Hvad med støvler, har i et eller 2 par??

Og har i også en vinterjakke tilo at supplere med?

Hilsen Maria

The greatest thing you will ever learn

is just to love and be loved in return...

0
0
Svar på denne tråd

vinterudstyr
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:54

Hej.

Mine døtre er henholdsvis 4½ år og 5 mdr.

Den ældste "plejer" at have 2 flyverdragter (en dyr til ca. 1000 kr samt en arvet/eller billig, så der er mulighed for at vaske dem og stadig have mulighed for at komme ud og lege)+ 1 jakke (bruges til og fra børnehave, indkøb m.m.). Jeg har erfaring med at det ikke kan betale sig at gå på kompromis med flyverdragterne - men ofte kan man købe sidste års model meget nedsat :).

Hun har en smal og lang fod og derfor kan hun kun anvende ecco vinterstøvler eller primigi (og så er prisen jo ved at være deroppead). Der supleres desuden med 1 par termostøvler ala "trigger-støvler".

Men prøv at forhøre dig i vuggestuen eller hos dagplejemoderen - de plejer at være gode til at komme med forslag.

Mange hilsner fra Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Kan ikke anbefale ECCO
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:20

har selv haft flere til min datter, men hun har altid kolde fødder i dem. Så jeg har købt foret gummi støvler og de er (y)

Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07

Ejer af to lækkre hingste

far og følle søn (y)

0
0
Svar på denne tråd

vinter tøj
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:34

jeg har 3 dejlige unger og det er en stor udskrift når der skal købes nyt vinter tøj og sko. Vi har prøvet både dyrt mærke tøj og billigt bilka tøj. Og jeg må indrømme at jeg er blevet glædeligt overasket over bilkas tøj, det har holdt godt og haft en fin pasform til mine unger.

(har en dreng på 4 som kan ødelægge et par sko på under en uge, lige meget om de er dyre eller billig )

Har også set rene ord for pengene eller rabatten har testet dyrt og billigt tøj, og der var det faktist også det billige tøj der vandt.

Men der er jo også en smags sag, prøv noget forskelligt for at se hvad der passer bedst.

Og det er meget praktist med 2 af hver for så kan man nå at vaske og det er ikke den store katastrofe hvis man glemmer det i dagplejen, så har man noget der hjemme

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:47

Du kan købe nye, eller gode men brugte flyverdragter på Trendsales.dk (min favorit er ver de terre)

Jeg plejer at kunne købe en billig men ny flyverdragt, til en god pris.

Jeg er også tit heldig med sko og støvler. Men man skal vide hvilket mærker der passer bedst til barnets fod.

Men jeg er STOR tilhænger af Cocomma/Bisgaard eller Angulus. Synes at det er de bedste børnesko på marked, men de ligger også i den dyre ende. Men du kan være heldig at finde dem billigt på trendsales.dk

Jeg bruger det RIGTIG meget, køber mest...

Held og lykke med jagten

www.sullawasi.dk

Fantastisk 1èr pony sælges se præs. (JAVA)

Lækker velholdt brun stübben springsadel sælges, monteret 5000;-

0
0
Svar på denne tråd

Bilka...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 18:58

Bilkas ting kan klart anbefales!

- Jeg husker for nogle år siden fik Bilka prisen "Bedste Børnesko" - Og der er mange penge at spare. Desværre er det bare ikke tit de har de helt små størrelser :-(

Med hensyn til flyverdragter så jeg de havde samme mærke som mit eget skisæt, og det har været kanont - så her vil jeg heller ikke tøve med at spare penge.

- Lige en sidste ting - Har du ikke regnet eller skrevet forkert? - Så vidt jeg husker er Mathias ældre end min Silje, og hun er 15 mdr...

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Nu fru Bisgaard

0
0
Svar på denne tråd

flyverdragt m.m.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:19

Jeg har altid købt Bilkas Bæver Nylon flyverdragt. De er super. Jeg nægter simpelthen at betale mellem 500 og 1000 kr for en flyverdragt, barnet kan passe i en sæson. Vi har som regel 2, så vi kan nå at få vasket. Derudover har vi en vinterjakke. Af støvler købte jeg i starten Ecco (som jeg synes er gode), men de sidste par år har vintrene været meget våde, så dér har jeg købt trigger støvler, for de andre støvler bliver helt ødelagte af al den vand/regn. Med hensyn til fodtøjet, mener jeg ikke man kan gå på kompromis med kvaliteten.

Bilka har som sagt meget godt tøj til gode priser, og jeg tror også deres sko ogs støvler er fine, men når det er sagt, så er fødder jo altså forskellige, og min datters fod er alt for smal til Bilkas skomærke, og jeg vil gerne passe på min datters fødder, for de skal jo holde i mange år, så jeg går altid i en skoforretning for at få råd og vejledning. Men tøjet køber jeg altså i Bilka!

Karina

Velholdt teltvogn sælges. Se præsentation for billeder og mere info.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 20:35

Hallo igen...

Så har jeg været på shopping. Jeg fik lige en pludselig indskydelse om at besøge den lokale Inter Sport og juhuuu - der var udsalg. Jeg købte en super flot flyverdragt af mærket Colour Kids, der ser ud til at være meget stærk og lækker i kvaliteten, med forstærkninger på numsi og ekstra detaljer som snefang/vindfang, reflekser mm. på. Mor her var lykkelig da jeg så prisen. Den var sat ned fra 500 til 300 . For at det ik skulle være løgn fandt jeg også et snowboard sæt (det stod der på skiltet ) bestående af en fantastisk flot jakke i den lækreste grønne farve, som man bare har lyst til at æde, og sorte skibukser med seler, og det er bare så super lækkert, at jeg købte det med også. Prisen var igen 300, sat ned fra 600.

Jeg jublede hele vejen ud af biksen og synes selv, at jeg havde gjort et kup. Regn og rusk og snestorm kom an - vi er klar! Ok, næsten... mangler lige støvlerne, men starter ud med gummirøjsere og tykke strømper og køber så nok dem fra Skofus, jeg nævte tidligere.

Og ja Maria G...jeg mente jo 15 måneder - det var en trøkfajl

Hilsen Maria

The greatest thing you will ever learn

is just to love and be loved in return...

0
0
Svar på denne tråd

Vintertøj og støvler.
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 14:49

Jeg plejer at købe flyverdragter og skisæt i en sportsforretning. Nogle gange kan man godt være heldig at de er på tilbud. Faktisk har jeg lige købt en flyverdragt i Bilka til den mindste, som minder meget i kvalitet som dem jeg ellers plejer at købe i sportsforretningen - den er jeg spændt på at få prøvet af .

Mine piger har to flyverdragter og et skisæt hver.

Vinterstøvlerne køber jeg i den nærmeste by og det er i Ringe hos Zjoos. Så godt på Bilkas vinterstøvler, men jeg har tænkt mig at købe vinerstøvler hvor jeg plejer.

Der bliver købt et par SuperFit eller Ecco støvler + et par termostøvler til hver.

De har hver en vinterjakke til bilen, til frem og tilbage til børnehave og dagpleje, når vi skal ud at handle og lign.

Mvh.

AnjaR

Don't ask what te world needs-

ask instead: What makes your heart sing?-

For what the world needs-

is people with hearts that sing!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider