Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Første barn..
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 14:37

Ja som overskriften lyder, hvornår blev i gravid med jeres første barn :)

Og havde/har I alle en ligeså spændt far, som står på sidelinien?

Jeg er selv 19, og er pt. i uge 15 i morgen..

Faren er jeg ikke sammen med længere, men han er dog begyndt at interessere sig en lille bitte smule for baby, efter jeg er kommet lidt længere hen i forløbet ..

Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan landet ligger for jer andre mødre/vordende mødre :)

Mvh Carina Gøttler

. Termin d. 17. februar 2009 .

{som ligner sin mor, og er stolt af det!}

R.I.P Lille Pax (2007)

og Carsten Junior (2008)

0
0
Svar på denne tråd

Første gang
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:32

Jeg blev gravid første gang som 29 årig.

Desværre mistede jeg, men blev hurtig gravid igen, faktisk lige inden jeg fyldte 30.

Min kæreste glæder sig meget til at blive far, og han støtter mig i alt. Jeg gør også hvad jeg kan, for at han skal være med i det hele. Fortæller ham når baby sparker, så han kan mærke det, slæber ham med til læge og jordemoder osv. Fortæller ham altid hvordan jeg har det. Det betyder rigtig meget for mig, at han er så stor en del af det som muligt.

Jeg er i uge 25 og skal føde til December.

Skrev hende den tykke, som snart skal være mor...

Pony sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/3348273

Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:55

Jeg er 23 og skal nedkomme om 3 uger (har selv fødselsdag om 4 uger). Mig og kæresten har været sammen i 4 år og er stadig sammen :P Han er meget spændt på den lille og er begyndt at tælle dage. :) Dejligt at din ex er begyndt at vise interesse :)

0
0
Svar på denne tråd

SI ♥Stígandi♥
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 16:09

Det var en ups'er, at jeg blev gravid, og min eks er 'kun' 21, og da han er drenger*v med stort D, kom det som et kæmpe chok for ham, især da jeg sagde, at jeg valgte at beholde ham/hende..

Han var meget vred på mig, og beskyldte mig for bevidst at ødelægge hans liv.

Nu har han dog indset, at det ikke har været min intention, og han kommer stille og roligt og vil deltage i mere og mere..

Nu håber jeg bare, at han vil med til scanning nr. 2, eftersom han gik glip af den første.. :)

Tak for jeres svar :)

Mvh Carina Gøttler

R.I.P Lille Pax (2007)

og Carsten Junior (2008)

0
0
Svar på denne tråd

nicklas
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 17:06

Jeg var 17 da jeg blev gravid, og var stadig 17 da han kom til verden. og her var der ingen far i billedet, og det er der stadig ikke.

Og det har været hårdt. Meget. Men heldigvis støttede mine førældre godt op om både mig og nicklas. vio boede hos mine forældre i lige knap 1 år, og så flyttede vi for os selv. Og selvom min far var af den overbevisning at jeg ikke ville kunne klare det, ja så bor vi her stadig, og jeg har en dejlig velfungerende 4-årig dreng.

Og nu har han endda også fået sin helt egen Kenneth. Det er min kæreste, og nicklas ved godt at det ikke er han far, men det rører ham vist ikke, for han går og blører sig ovre i børnehaven, 'for han har bare en Kenneth'

Carina
Klap lige hesten
The Word was the Word, and what a Word it was!
0
0
Svar på denne tråd

Carina 1
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:26

Tak for dit svar..

Dejligt at høre om en, som har været i samme situation, som jeg er, og som klarer det :)

Mvh Carina Gøttler

R.I.P Lille Pax (2007)

og Carsten Junior (2008)

0
0
Svar på denne tråd

den første
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 22:09

Jeg er i min første graviditet. Er 18+3 uger henne idag, og er 21 år.

Faderen er inde i billedet, og han glææææææder sig utrolig meget.

Han har allerede en, men han er der virkelig for mig, og støtter mig 100%, hvilket jo er helt optimalt

Han gik desværre glip af første besøg hos jordmoder, da han lige havde startet nyt job dagen før.... så den er godtaget

Men han har allerede taget fri, til de næste 4 gange

Ja, jeg er bare helt igennem tilfreds med min mand... han er en skat

"You´ll never walk alone"

youtube.com/watch?v=XsNLk4yVDEM

Til Minde om Martin Jensen:

Dit lys skinner i mørket,

Og mørket forsvinder.

1984-2008

Dont beware off the dog-

Beware off the owner...

0
0
Svar på denne tråd

min kæreste
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 22:59

glæder sig... men jeg er dog ikke gravid endnu tillykke med det hele...

Sagde Janne der nu også er kommet på facebook...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ....
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 07:25

24 år, og venter det første, er 18+2 idag. Og Faderen er også inde i billedet, han er 25 år.

Han er også 110% med, og har været med hos lægen, til NF-scanning og hos jordemoder og høre hjertelyd.

Håber han kan få fri på mandag, så han ikke går glip af anden scanning.

Tine

Med termin d 19/1 2009

*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*

-Rigtige kvinder har horn på sadlen-

0
0
Svar på denne tråd

Min mand og jeg.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 10:43

Jeg blev 23 år knap 2 måneder før vi fik vores første. Jeg er nu 25 år og venter vores 2 barn, som også kommer imens jeg er 25 år. Faderen er 5 år ældre end jeg.

Deres far glæder sig lige så meget over både den førstfødte og til det kommende barn som jeg gør.

Han er en god og meget engageret far. Vi deltager på lige fod i Leas liv og støtter os til hinanden når der skal tages beslutninger.

Kilden.

mor til Lea 02.05.06 og med termin 03.12.08

0
0
Svar på denne tråd

Tak for...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 11:10

alle jeres svar :)

Dejligt at høre, at ikke alle mænd løber skrigende væk, når ordet "børn" bliver nævnt

Hvor er det altså bare skønt at høre!

Men kan det passe, at der ikke er andre, hvor faren ikke er/var inde i billedet?

Og dejligt at høre, at I er nogen, som har fået børn så "tidligt". Jeg har nemlig mødt rigtig meget modstand, eftersom jeg har valgt at beholde barnet i en alder af kun 19..

Mvh Carina Gøttler

R.I.P Lille Pax (2007)

og Carsten Junior (2008)

0
0
Svar på denne tråd

23 år.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 11:44

Jeg er 23 og venter det første barn til oktober. Jeg har været sammen med min mand i 7 år og vi blev gift sidste sommer.

Min mand synes det er dejligt at jeg venter mig, og glæder sig. Men han har svært ved at forholde sig til barnet før det kommer ud. Jeg forstår ham 110% for sådan har jeg selv haft det over halvdelen af graviditeten!

Han har været med til scanningerne, men ikke læge- og jordmodersamtaler. Han kommer heller ikke med til fødselsforberedelse da han ikke er hjemme (på skole i hadsten, og vi bor på fyn). Jeg føler helller ikke et behov for at han følge graviditeten i tykt og tynd. Bare han er der når jeg har brug for ham og det er han!!

Dog er interessen for barnet steget det sidste stykke tid, har taget ham flere gange i at puffe til maven for at "vække" baby og få et spark! For han skulle lige mærke at den var der inden han kørte på skole igen

MVH
Dorthe
Ejer af to skønne Vizsla'er og en vidunderlig Travhest, og med en baby på vej, forventet ankomst 22/10-2008

Et dyr er et dyr
Og det skal man ikke lave om på!!
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 12:21

Jeg er 26 år og har tvillinge piger på 2 år, så jeg var 24 da de blev født.

Faderen har jeg været sammen med i 8 år her til sep. (vi er ikke gift).

Held og lykke med maven og håber din x kommer på andre tanker.

Annemarie

Mor til Laura og Emma- 20-07-06.

www.123hjemmeside.dk/ GroenkjaerRamloev

"If you can dream it, you can do it"

0
0
Svar på denne tråd

den første
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:21

jeg er gravid med den første nu, jeg er 22 og når lige præcis at blive 23 inden den kommer til verdenen, min kæreste bliver 22 nu her i oktober, vi har været sammen i 5,5 år og beslutningen er taget sammen, han er også en rigtig drengerøv, men kan heldigvis også være moden nok til at tage sit ansvar, det var helt bevidst, så vi glæder os begge rigtigt rigtigt meget til den lille kommer...

så jeg kan ikke klage, han er der for mig og den lille, det er jeg slet ikke itvivl om, og jeg er sikker på han bliver en kanon god far...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

den første
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 09:34

jeg er lige blevet 24 år og skal være mor den 27/9-08 hvis den altså kommer der, jeg har snart været sammen med babys far i 6 år, han har ville ha børn i 2-3 år, men det er jo lige som mig der bestemmer det i det lange løb :D

men nu får han og han glæder sig som et barn til jul...

men bare vent når din lille spire kommer så skal han nok vise stor interresse er jeg sikker på, held og lykke med det :)

termin 27/9 - 08

0
0
Svar på denne tråd

den første
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 13:02

Blev planlagt gravid, da jeg var 23år. Jeg blev 24år inden jeg fødte Nova og er stadig sammen med faderen.

Mor til Nova den 8/11-2007

Life is what happening while you´re busy making other things :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider