ja tak, det var lige hvad jeg havde brug for, at nogen sagde deres mening og på den måde beroligede mig...
jeg mener også selv at det er godt at vokse op med dyr, er jeg selv, og har haft rigtigt meget ud af familiens hund (den lærte mig at gå)
men egentligt tænkte jeg måske lidt mere i hundens retning, hvad nu hvis han ikke lige synes den lille skal være her.. hmm. men det må vi jo tage til den tid, tror nu egentligt ikke det bliver et problem, da han er godheden selv..
tror også det bliver noget med at vi endten kigger efter hus at købe, eller leje til nød finder vi nok en større lejlighed.
altså jeg mener jo han er for lidt hjemme (sover ude ca 3 gange om ugen) men måske er jeg bare lidt pivet, for mig er det egentligt ok, da han jo så altid har fri i weekenderne, og også er hjemme nogle aftener, men mht. at bringe og hente den lille i dagpleje på et senere tidspunkt, det var nok mest det, vi må lige snakke den del igennem også...
ja jeg mente uddannelse, du har ret, jeg kan jo bare vente, jeg har taget grundforløbet som maler, og har egentligt i længere tid bare ledt efter en læreplads, så det er jo ikke et problem at sætte det på standby, jeg bliver så bare først udlært senere men hva... he he..
hmm ferien ved jeg ikke med, da det er en ferie for hele den pukkelryggede familie, så om de er villige allesammen til at rykke den er jo så det, men ellers må vi jo selvfølgeligt bare blive hjemme.. udfra hvad jeg kan regne ud på min-mave.dk så har jeg termin 30-4-09.
håber da de tager det pænt, vel er vi nok i den yngre del, men ikke for unge, 21 år begge 2 så der kan de jo ikke komme efter os mener jeg ikke..
men tak for svaret.. der er godt nok så meget man lige skal eller kommer omkring i hovedet, når sådan en lille størrelse er på vej.