Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Mødre og heste
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 12:47

Hej alle mødre

Nu har vi jo alle vist vores dejlige unger frem - nu må det være hestenes tur!

Jeg ku godt tænke mig at se et billede af jeres heste - eller den sidste I har redet fast og høre lidt om hvor meget I rider nu og på hvilket plan.

Jeg kan lægge ud:

Prince er min meget højt elskede 1'er pony. Han er 17 år og 1.44 m i stang.

Jeg har haft ham halvdelen af mit liv - siden jeg var 11 år og jeg rider ham hver dag.

Jeg starter galopløb, jagter, springstævner og military på ham - på samme plan som jeg gjorde også inden jeg blev gravid.

Vis jeres heste og fortæl lidt om dem.

Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd

Kommentar
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 13:10

Jeg har ikke lige noget billede af mig og min hyp tilgængeligt på min pc, men er altså nød til lige at smide en kommentar!

Hvor er det altså smukt det første billede! - Er bare helt vildt med det!

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Nu fru Bisgaard

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 13:14

Mange tak

Er også selv rigtig glad for det! Han blev ellers først meget bange for den store hvide kjole

0
0
Svar på denne tråd

jncØWJDPQ
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 15:16

Jamen her er min pony:

Jeg købte Cowgirl da Matilde var 6 måneder. Før red jeg dressur, men havde længe haft lyst til at skifte til western. Cowgirl er en 3-års quarterhoppe, som jeg selv har tilredet. Jeg rider 2-3 gange om ugen + lidt stævner ind imellem, men regner da med at det bliver mere, når ponyen blir ældre.

I skal da også lige have et billede af guldklumpen (billedet er taget dagen efter jeg fik Cowgirl):

0
0
Svar på denne tråd

Jack Lobell
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 15:34

Her er et billede af min tykke hest. En skøn traver, som jeg glæder mig til at ride på igen når jeg gar født. Jeg har desværre ikke noget billede med mig på ryggen, da det snart er evigheder siden og jeg ikke kan fordrage at se mig selv til hest

MVH
Dorthe
Ejer af to skønne Vizsla'er og en vidunderlig Travhest, og med en baby på vej, forventet ankomst 22/10-2008

Et dyr er et dyr
Og det skal man ikke lave om på!!
0
0
Svar på denne tråd

mine hypser
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 16:18

først min smukke Gizmo

så min pige Thresia

skal meget snart til igang med at ride igen, og glææææder mig.

har været på min dreng et par gange.

Hilsen Kristina

Søger en rytter/passer til min Hoppe. 4622.

www.heste-nettet.dk/lodge/13781/ hest/211593/

0
0
Svar på denne tråd

Hestene
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 16:38

Har jo en mindre flok, som alle kan ses på min præsentation.

Da jeg ventede Josefine red jeg Kalliope nogle gange om ugen - det der nu var tid til ved siden af skole. Efter fødslen har jeg været på nogle få korte skridt ture på min gamle (og første) hest Rikke.

Nu går jeg og venter på at jeg snart får født, og at Kalliope's føl er gammel nok til fravænning, for så skal jeg nemlig i gang med hende igen, og også Romeo hvis han ikke bliver solgt - Glæder mig helt vildt til at komme i gang med seriøs ridning igen...

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2009

Sælges:
Hoppe f ´08 e. Michellino/Romancier

Hoppe f ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx

Romeo

Giv gerne et bud på de andre

0
0
Svar på denne tråd

Er det ikke
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 07:53

Hmmmm: Er det ikke enormt svært at skifte ridestil på den måde? Ellers en fin pony =)

Der må være flere som har heste at vise - også med rytter!

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 09:12

Hej mette

Det er da en udfordring at skifte ridestil. Når man nu er rigtig gammel og garvet i dressuren, så er det lidt underligt fordi man på en måde er totalt begynder men alligevel er meget rutineret.

Jeg får god undervisning, og synes faktisk ikke, at det er så svært. Nyder min lille quartermusse, som har en helt anden samarbejdsvilje, end jeg nogensinde har oplevet ved DV.

0
0
Svar på denne tråd

Mine to elskede heste + den halve...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:46

Her et lille billede af mine to dejlige heste. Hoppen Hønnerups Anzia og hendes hingsteføl fra juni 08 Don Amantic.

Anzia skulle være min nye dressurhest, men jeg nåede desværre kun at ride på hende i 3 mdr., da hun blev skadet. En hovledsforvridning lavet på folden, som hun formentlig aldrig kommer sig over. Jeg kan ikke skille mig af med hende, for hun er så sød og nem, og hun har ikke ondt, når hun bare går på fold. Hun blev sat i fol og fik i år et dejligt hingsteføl.

Jeg kommer nok ikke i gang med at ride igen, før vi til foråret næste år skal i gang med tilridningen af Ginatug, som jeg ejer sammen med min mor.

Ville nu gerne i gang med ridningen lige nu og her, men vi må se, hvad der blivet tid og råd til.

Dejlige hyppere i andre har :)

Tina

Blev mor til Emma den 4. oktober 2007

4120 gram og 55 cm. lang

Nu også ejer af et lækkert lille hingsteføl efter Hønnerups Anzia og B.H. Don Romantic - Han har fået navnet Don Amantic

0
0
Svar på denne tråd

Mor og heste
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 13:00

Heeer kan jeg da godt være med ;)

Har da et par billeder :)

Her er det Galanti og jeg.

Og her sammen med Tabita

Og så et hvor vi begge ser super smarte ud

Mvh. Pia

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd

Tja, jeg synes det er svært...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 13:28

Vi har en nedlagt landejendom og fire heste. Min mand er mekaniker, og har stor interesse i gamle biler. Heldigvis har vi både mormor og morfar, samt farmor og farfar tæt på, men jeg synes alligevel, at det er svært...

Vi har en lille datter på 15 mdr., og selvom både min mand og "bedsterne" er søde til at babysitte, så er det svært sådan fuldt og fast at få nok tid til hestene. Jeg er distancerytter, og med en nystartet 4-års, en nedtrappet 9-års og to 3-års heste er tiden knap. Man vil jo også gerne være noget for sin familie, holde sit hjem, holde vasketøjet nede, og i øvrigt passe sit fuldtidsarbejde.

Jeg får kun redet ca. tre gange om ugen, og det kan endda til tider være svært at nå...

Skal du have din hest klippet? Jeg klipper heste over hele Fyn og Jylland.

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det

Tjek også hjemmesiden www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider