Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Føler mig så udnyttet..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 21:17

ja for at sige det som det er så føler jeg min veninde udnytter mig. hendes knægt, Christian, er næsten lige så gammel som min Sille og mig og Cecilie, moren, snakker super godt sammen. Så de kan jo ligeså godt lege sammen. men om hun skulle passe Sille og hendes egen på en gang. sker aldrig..

Hendes knægt slår og det gør hammer nas. hun er god til at sig nej det må man ikke. men når han så sidder og hiver sille i håret eller lign. og sille slår hans hånd væk farer hun hen og hiver hende i armen og råber hende ind i hovedet det at det må man sku ikke..

det er i og for sig ok at hun fortæller man ikke må slå man man må sku heller ikke hive i håret og tingene kan siges på en pæn måde..

Hun spørger tit om ikke vi skal spise sammen og det samme gør jeg, når manden aligevel ikk er hjemme kan vi jo lige så godt dele liodt så bliover det heller ikke så dyrt for os begge to i længden.

Well, well. vi spiser mest henne hos mig for jeg har mest plads men når hun ikke kan rydde op efter hende og barnet irritere det mig sku. vi er snart spå meget sammen at man kan tænke sig til at stille tallerkenen ud på køkkenbordet når man er færdig. Det sker ikke og når knægten splitter kiks, mad, mælk og hva ved jeg ud over hele gulvet kigger hun nærmest på som om jeg skal rydde det hele op..

da det kun er min mand der ryger her normalt så han har fået besked på det er kun i køkkenetdet foregår, så der ryger hun naturligvis osse og hun åbner altid vinduet men lukker det aldrig igen selvom jeg spørg om hun ikke lige vil være sød at gøre det. når hun bruger micro ovnen skal der sættes strøm til men stikket bliver heller aldrig hevet ud igen og det er altså sjældent jeg bruger den så jeg går ikke og holder øje med det og det er osse selvom jeg spørger om hun ikke lige kan hive det ud igen..

Hvis tøj, jakker eller lign. bliver revet ned kigger hun bare på det og går videre. Så nogen ting irritere mig og det fortalte jeg osse pænt og ordentlig til hende idag. efter det har hun ligesom været ret negativ.

jeg har det lidt sådan at det kan kun være hendes eget problem.. Jeg synes hun er en god veninde men føler mig nærmest udnyttet og synes bestemt at hun behandler mig som om jeg bare er en udnyttelse for at få lidt fred fra barnet og slipper for at lave mad mm..

Er jeg total indsnævret og forkert på den eller er der lidt om snakken ?

Nu skal det siges at vi har kendt hinanden i næsten et år og jeg rydder faktisk op efter hvergang de er her..

Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver.

Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds..

westernsadler sælges.. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

man undres...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 21:57

ja, jeg undrer mig altså over, at I er veninder og ses så meget, når der er så meget galt med hende og hendes barn

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 22:04

Ja det kan være en svær en..

Når det er tit i ses burde det bestemt være at hun hjalp til. Det manglede bare. Men hun nyder godt af at have en "mor" der gør tingene for hende...'

Jeg hader selv at jeg skal være rengøringsdame bare fordi der er gæster,.. også selvom det er for en aften, de kan sgu da godt lige give en hånd med.. Og børn sviner!! den kan ikke undgåes..

Du skriver at hun råbte dit barn in di hvoedet?? what?? var hun min veninde var hun røget ud med det samme!! det er fint at hun er opmærksom på at der selvfølgelig ikke skal slåes, men aldrig og jeg ville finde mig i at nogen råbte af mit barn!

Kan sagtens forstå hvordan du har det..

men held og lykke med det... Venligst pernille

Vores guldklump Freya.

Født d. 07.09.2007

Kl. 04.47

Vægt: 3020gram

Længde: 52cm

0
0
Svar på denne tråd

jaja undres må du jo så gøre.
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 22:29

jaja undres kan man jo altid men hun er normalt flink og hjælpsom men de sidste par uger har det bare været som ovenstående..

Selvf. sviner børn og Christian er da en sød dreng men hun tager lidt for hårdt på hva andres børn gør i forhold til hendes eget.

Lindsjoe - Sagde netop til hende at det altså ikke var noget jeg ville finde mig i. det er min datter og jeg skal nok selv sætte hende på plads. sad trods alt lige ved siden af men hun var bare hurtigere end mig.. Jeg vil prøve at snakke med hende om det for hun er bestemt noget at samle på efter min mening. en jeg normalt kan snakke med men siden hun sagde op har hun været møg doven og sådan. hun har bare svært ved at se udover Christians næsetip engang imellem. og her bliver jeg jo så meget negativ..

Jeg har det præcist sådan med at være andres rengøringsdame. og hun ved jeg gør meget for at holde min lejlighed pæn da jeg har svært ved at sparke til mig bagi selv hvis den virkelig ligner noget der er løgn. Det er nemmere for mig bare at holde det konstant, ment sådan at der selvf må rodes mm men til en hvis grænse. gider ikke have 20 glas ståenende fra samme person fordi man ikke gider gå ud og skylle det.. Og det er hva der sker her. Og så er chokolade fingre overalt heller ikke helt mig.. heldigvis er det lædermøbler jeg har som er lige til at tøre over men stadig..

Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver.

Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds..

westernsadler sælges.. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 13:46

det var godt, du tog fat i hende, og fortalte hende, hvad du var utilfreds med, for det er jo det eneste, der hjælper.

Og hvis ikke det hjælper, må du jo tage fat i hende igen, for det kan ikke passe, at man er ved at gå ud af sit gode skind, hver gang ens veninde har været på besøg, fordi man skal rydde op efter 2 ekstra personer, foruden sig selv og sit barn

Ellers må du jo lade være med at se så meget til hende, selvom det uden tvivl er den værste løsning, men det andet er jo ikke til at holde ud, hvis det irriterer dig så meget, som det tydeligvis gør.

Og det kan jeg uden tviv godt forstå, at det gør ..

Mvh Carina Gøttler

. Termin d. 17. februar 2009 .

{som ligner sin mor, og er stolt af det!}

R.I.P Lille Pax (2007)

og Carsten Junior (2008)

0
0
Svar på denne tråd

Øhm...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 22:25

Altså, jeg er lige så uforstående over din måde at håndtere det hele på som af hendes.... Sorry.

Men du må jo være mere ærlg og tydelig og sige fra! Og hvis det ikke er nok - så må du være endnu mere direkte!

Hvis du allerede er det, så kan jeg godt se du har et problem, når du gerne vil have hende som en veninde.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider