Ja nu ved jeg jo selv lidt om det. Tiden flyver bogstaveligt talt, og snart har Michelle både rottehaler og kærester
...
Eller nu er hun i hvert fald blevet 4 måneder og vejer det dobbelte, som da hun kom. Hun tager i hvert fald godt fra, og vi er begyndt med grød, da jeg simpelthen ikke kunne følge med mere. Var konstant træt og fik ikke lavet en pind. Det har hjulpet at hun ikke længere hænger i mig hver 2. time.
Vil i se billeder???
Nå, nu får i dem i hvert fald, se med eller lad være.
Nyfødt:

Her har hun fundet tommeltotten, ca 3½ uge gammel

Stakkels pige, har arvet mors alfeører.
Her er hun ca 3 måneder gammel, og meget nysgerrig.

Meget smart mus, der sidder fast i en lomme foran på dragten.
Her ca 3½ måned. Hun lå lige og smilede så fint, men da kameraet kom frem, så hun bare alvorlig ud

Her fik jeg så lige et smil. Det første fanget på kamera. Desværre, for barnet, ser det også ud til, at hun har arvet morens håbløse smil.

Det var lige hvad det blev til i denne omgang.
Mette