Jeg har meldt mig til fødselsforberedelse. Jeg håber på at blive afklaret omkring fødslen, og få svar på nogle spørgsmål jeg måske ikke endnu har tænkt over. Samt håber jeg på en rundtur på fødegangen.
Jeg er heller ikke så god til at møde nye mennesker, så jeg tager det også som en personlig udfordring. Og håber da lidt på at møde nogle af dem jeg evt. kommer i mødre gruppe med, det kunne da være rart!
Jeg har ikke fået andre tilbud end fødselsforberedelse. Men har snakket amning med jordmoderen. Synes godt nok at det var mærkerligt at sidde og snakke om hvordan man ligger barnet til, når der er så længe til at det kommer!!!