Min guldklump Benjamin fyldte 10mdr igår..
Jeg knipsede løs..
Og det kom der bla. disse billeder ud af..
Her ved stranden..

Sand er en "fantastisk" ting..not..

Så spændende...

Der graves ned til kineserne..

Græs er nu heller ikke at kimse af..

Hjemme i bad.. med fisken "Laura"..

Med far på Byggepladsen...

Der tænkes så det knager...

Grillhygge på terassen..Charmør nr. 1!

Den nye terasse godkendes og tjekkes grundigt ud..

Det er ikke til at forstå 10mdr er gået, og snart er der gået 1 år siden Banjamin kom til verden..
Han er verdens største charmør 
Det er helt vildt som sådan en lille mand kan sprede lykke og uanede mængder kærlighed..
Min elskede lille skat! 
Smid gerne en kommentar 
Hilsner fra Margit Og Benjamin....