Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Min Skønne Benjamin - 10mdr igår..
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 22:33

Min guldklump Benjamin fyldte 10mdr igår..

Jeg knipsede løs..

Og det kom der bla. disse billeder ud af..


Her ved stranden..


Sand er en "fantastisk" ting..not..


Så spændende...


Der graves ned til kineserne..


Græs er nu heller ikke at kimse af..


Hjemme i bad.. med fisken "Laura"..


Med far på Byggepladsen...


Der tænkes så det knager...


Grillhygge på terassen..Charmør nr. 1!


Den nye terasse godkendes og tjekkes grundigt ud..



Det er ikke til at forstå 10mdr er gået, og snart er der gået 1 år siden Banjamin kom til verden..

Han er verdens største charmør


Det er helt vildt som sådan en lille mand kan sprede lykke og uanede mængder kærlighed..


Min elskede lille skat!



Smid gerne en kommentar



Hilsner fra Margit Og Benjamin....




En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.


Livet er til låns-lev det fuldt ud!


Mor til den dejligste Benjamin 02.10.07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke en dejlig lille fyr...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 22:40

Og hvor er han charmerende, det har du ret i...


Og ja, det er en helt ny verden, når der kommer en lille guldklump til


Gode og naturlige billeder, dem kan jeg li'


Kram Heidi


Mor til Lærke, født d. 30. juni 2008.


Min kæreste har friet til mig, og jeg sagde JA!


Miniature/shetland hingsteplag sælges. Se Balder på min præ.



;-)heidi-bundgaard.dk ;-) ;-) ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 slet ikke flere
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 21:06

vil smide en lille kommentar om min lillemand?


HeidiB: Tusind tak for de søde ord om Benjamin, og ja jeg syntes også der er en god baggrund i naturen, og med masser af lys og liv..






Margit


En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.


Livet er til låns-lev det fuldt ud!


Mor til den dejligste Benjamin 02.10.07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Laura..
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 08:34

Hej Margit.


Altså fisken Laura er da komplet uimodståelig i gabet på din lille mand


Og så kan jeg godt lide at tandbørsten ligefrem er med ude på terassen. Gode vaner må ind med modermælken


Skønt med billeder fra sol og sommer. Der må da være nogle flere.


/Mia.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Mia
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 22:09

Heh.. Laura.. den er opkaldt efter Laura fra "Xfactor"


Og den dersens Tandgumleting er sådan en der er i en pakke med 3 forskellige typer, 1 alm babytandbørste, 1 gummeting der ligner en tandbørste men til at gnaske de ømme gummer i, 1 gummegnasker mere, med lidt hårdere dutter på, han elsker dem, og han har nu 6 tænder.. Mener det er Pigeon der har lavet dem..


Hilsner fra et regnfyldt KBH..



Margit


En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.


Livet er til låns-lev det fuldt ud!


Mor til den dejligste Benjamin 02.10.07


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider