Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Fotografbillede
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 20:20

Hej =)


Vil da lige vise det billede jeg fik taget af Malou i mandags - synes det er super super godt.


Malou er lige blevet 14 måneder og elsker at blive fotograferet



Fik bare lige lyst til at vise hende frem =)





Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd
 
 så søøøød
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 21:28

..og fin hun er.. flot billede..

vi skal også til fotograf med helene snart..glæder os helt vild


Hilsen Sole

Mor til Helene Marie født 26. Sep. 07 kl 11.08

Gud gav ganske vist menneskene forstanden, men glemte desværre at vedlægge en brugsanvisning.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Årh, hun ser sød ud...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 22:42

Hun stråler som en lille sol Dejligt billede...


Kram Heidi


Mor til Lærke, født d. 30. juni 2008.


Min kæreste har friet til mig, og jeg sagde JA!


Miniature/shetland hingsteplag sælges. Se Balder på min præ.



;-)heidi-bundgaard.dk ;-) ;-) ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er hun køn
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 01:42

- men troede hun var ældre end 14 måneder... Det er et enormt godt billede :)


Sagde Janne der nu også er kommet på facebook...


Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)


Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg så lige
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 01:45

at du står på enggården... jeg står i tenco og er ret sikker på at jeg har set dig derovre i løbet af vinteren... :)


Sagde Janne der nu også er kommet på facebook...


Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)


Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 08:10

Mange tak for de søde kommentarer =)


Ja mange skyder hende til at være ældre end hun er - men hun er godt nok også blevet lang =) Hun er ikke en lille pige mere


Jannej: Ja det er godt nok tæt på - har da helt sikkert også set dig så =)





Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Mette
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 08:51

Hvor er hun bare nuttet.

Hun ser sådan lidt "fræk" ud på en sød måde, hvis du forstår?





Anastasia & Tina



Se denne hjemmeside for sødt strik til baby: www.123hjemmeside.dk/ nordby_babytoej

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe ja
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 10:20

Tina: Hehe ja det forstår jeg godt. Hun er nu også en lille bisse som elsker at drille =)

Og så elsker hun bare alt der hedder kjoler, hårspænder og elastikker En værre lille pyntetøs





Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider