Hej I kloge HN'er
Jeg har lige et spørgsmål, som trænger sig på i forbindelse med min og kærestens ferie.
Sagen er den, at aftalen hele tiden har været, at hvis der blev dårligt vejr i uge 32, ville vi køre afsted på en ferie i det danske sommerland, mens vi ville blive hjemme hvis vejret var godt, da der så skulle køres halm ind - underforstået min kæreste og diverse medlemmer af familien skulle køre halm ind.
Nu tyder alt jo så på, at det bliver "ferie-vejr" for os, men så melder det svære spørgsmål sig. Jeg er gravid, 11 uger henne, og hvordan er det så med forskellige forlystelser i tivoli, sommerland og lignende? Er det fuldstændig no go? eller er det som så meget andet - alt med måde?
Nu hvor vores ferie er noget impulsiv, har jeg jo ikke lige fået vendt sagen med min læge og er derfor virkelig meget i tvivl. Så kære kloge HN'er det er tid til at dele ud af alt jeres viden og erfaring til en kommende mor for første gang...
MVH Bethina