Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Gravid og sommerland
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 12:13

Hej I kloge HN'er


Jeg har lige et spørgsmål, som trænger sig på i forbindelse med min og kærestens ferie.


Sagen er den, at aftalen hele tiden har været, at hvis der blev dårligt vejr i uge 32, ville vi køre afsted på en ferie i det danske sommerland, mens vi ville blive hjemme hvis vejret var godt, da der så skulle køres halm ind - underforstået min kæreste og diverse medlemmer af familien skulle køre halm ind.


Nu tyder alt jo så på, at det bliver "ferie-vejr" for os, men så melder det svære spørgsmål sig. Jeg er gravid, 11 uger henne, og hvordan er det så med forskellige forlystelser i tivoli, sommerland og lignende? Er det fuldstændig no go? eller er det som så meget andet - alt med måde?


Nu hvor vores ferie er noget impulsiv, har jeg jo ikke lige fået vendt sagen med min læge og er derfor virkelig meget i tvivl. Så kære kloge HN'er det er tid til at dele ud af alt jeres viden og erfaring til en kommende mor for første gang...


MVH Bethina

0
0
Svar på denne tråd
 
 sommerland
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 12:37

jeg ved helt hvordan det er med de forskellige forlystelser, men jeg har da set at der nogle steder er skilte ved nogle af forlystelserne,der viser at man ikke må prøve dem hvis man er gravid.

Kan du ikke ringe til din jordemoder eller læge og spørge?


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider