Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 fødselsdag i børnehaven
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 08:51

Nicklas skal have noget med i børnehaven imorgen da han har fødselsdag på mandag, men har ferie der, MEN der er mange der har fødselsdag i denne uge, så indtil videre har børnehavden allerede fået så meget is at børnene kan få ½LITER hver (!!!) hvilket de jo selvfølgelig mener er ALT for meget.

Nicklas skal så have noget andet med, men HVAD? jeg er totalt blank for ideer....


Carina
Klap lige hesten
The Word was the Word, and what a Word it was!
0
0
Svar på denne tråd
 
 melon isat frugtspyd
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 09:28

Da jeg i maj måned holdt fødselsdag for min søn herhjemme, havde de dagen før også været til fødselsdag. Jeg besluttede derfor at de ikke skulle have slik/is - de søde sager blev udskiftet med frugt som melon,jordbær,vindruer,fersken,æble sat på små træspyd og sat ned i en halvveret vandmelon - det var opfriskende på en varm dag og ikke en efterspurgte slikket.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 09:37

jeg er pædagogmedhjælper og i den børnehave jeg har været i på det sidste har der jo været rigtig mange afslutninger..


det startede ud med at alle havde flødeboller og slik med, men så begyndte forældrene at lave dejlige fade med vandmelon, jordbær, kirsebær, vindruer osv :) børnene elskede det! så synes sagtens at du kan sende frugt med :)


vi havde også en dreng som gav børnene hoppebolde indpakket i servietter med flot bånd omkring :) det var de også glade for.


men saftevand og frugt ville jeg selv synes var lækkert i dette vejr ;)



-Stephanie



Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi

0
0
Svar på denne tråd
 
 frugter
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 09:54

det havde jeg også tænkt på, men (det havde jeg vist lige glemt at nævne) det tager simon også med imorgen... altså han tager både is og frugter med...


Jeg er godt nok lidt på bar bund.... Hvad med fignestænger og saftevand evt? de får det jo samtidig med is og frugter...? Nicklas er i hvert fald helt vild med de stænger...

Eller små muffins? synes bare let at den slags kager ikke er særlig tiltalende når det er så varmt...



Carina
Klap lige hesten
The Word was the Word, and what a Word it was!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 09:55

Pizzasnegle og pølsehorn?





Sløjfepring på Kokkedal rideklub d. 17 aug

For hest og pony

Åbent for dis. 1 og 2

Se mere på www.kokkedal-rideklub.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 11:02

Jeg ville også foreslå pizzasnegle eller pølsehorn. Sneglene kan jo evt. lægges på bagepladen så det bliver en pizzasneglemand


Håber at han får en god dag.



Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21.7.06 og Kasper født d. 22.10.07



Flyverdragter str. 80+86 sælges www.trendsales.dk/main.asp

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider