jeg er pædagogmedhjælper og i den børnehave jeg har været i på det sidste har der jo været rigtig mange afslutninger..
det startede ud med at alle havde flødeboller og slik med, men så begyndte forældrene at lave dejlige fade med vandmelon, jordbær, kirsebær, vindruer osv
børnene elskede det! så synes sagtens at du kan sende frugt med 
vi havde også en dreng som gav børnene hoppebolde indpakket i servietter med flot bånd omkring
det var de også glade for.
men saftevand og frugt ville jeg selv synes var lækkert i dette vejr 