ja så er jane mus her blevet gravid igen. og håber stærkt på at den lille beds bliver inde så jeg ikke abotere igen for det var nemlig ikke sjovt.
så kryds finger for mig.
jane
Tillykke med graviditeten og held og lykke med det hele .
Jeg krydser fingre for at babyen bliver hvor den er de næste ni måneder!
Mvh.
AnjaR
Don't ask what te world needs-
ask instead: What makes your heart sing?-
For what the world needs-
is people with hearts that sing!
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet