Ja, nu er Freya jo blevet lige over 4 mdr, og synes udviklingen går sindssygt stærkt. Hun vil helst være med HELE tiden, og er meget glad og levende. Dejligt!
Hun sover også igennem om natten, 11 timer! SKØNT! 
Nu til mine spørgsmål:
1: Hvor tidligt købte/brugte i klapvogn istedet for barnevogn? Jeg synes det er enormt træls at have barnevognen med overalt, den er stor og fylder hele vores bagagerum, og det tager tid at slå den sammen og pille hjul af hver gang vi skal noget.
2: Hvornår skiftede I fra den første autostol til næste? Freya er ikke for stor endnu, men synes godt nok hun vokser til, og rammer meget snart sædet med benene, og toppen med hovedet.
3: Hvad laver I med jeres på den her alder? Jeg har aldrig været et "børne"-menneske, og har svært ved at udfolde mig... Altså vi synger og danser somme tider, og så snakker jeg med hende, men hun leger også selv, med sådan en ting der står over hende i en bue med ting der hænger fra den som hun slår til. Og så ser hun tegnefilm og sådan...
Hm, det var vist det for nu, men der kommer garanteret mere, havde 20 spørgsmål i morges men de er væk nu hehe...