Skønne billeder. Nam nam, tøjler smager vist godt 
Og sikke dog en smuk smuk hest 
Min datter var også oppe at side på hesten, fra hun var helt bette, og nu (snart 4 år senere) har jeg ikke min egen hest i fred mere, efter hendes lånepony rejste hjem...

og møder hun en hest eller pony, så tager hun mere end gerne en tur, uanset størrelse 
Lille...

Mellem...

Eller GIGA...:)

Så fortsæt du bare med at printe hest ind på hukommelsen, så bliver hun sikkert lige så vild med heste som Cecilie er 
Undskyld jeg lige puttede et par billeder ind i tråden 
Mvh. Pia