|
|
| Hoppehest - er den genial? |
|
|
Hej Jeg har forelsket mig lidt i en Pink Rody hoppehest og det samme har vores datter, men synes de er ret dyre. Er de pengene værd eller står Jeres i en krog og "glor"? Lad mig høre fra Jer klog heste-mødre.  Hilsen Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er glade... |
| Forfatter:  |
J J |
| Dato:  |
06-07-2008 23:38 |
|
for vores. Købte den da Nicholine var omkring 1½ år og hun har været meget glad for sin og brugt den fligtigt. Den bliver stadig brugt en gang imellem og nu er hun 3 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.... |
| Forfatter:  |
MaFilaNoir |
| Dato:  |
07-07-2008 12:02 |
|
jeg går udfra at det er sådan en man puster op som de kan sidde på og hoppe? Jeg har lige købt en hoppe ko til jessica til 50kr i brugsen og den er hun super glad for. dog står den og glor nogle dage men så piller monique ved den i stedet.
Ma Fila Noir sat tilsalg se hende på markedspladsen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Til Ox-arabere dk |
|
|
Hej Hvor har du set de har dem i Metro? Kan ikke finde dem i Deres tilbudsavis. Er det en hoppeko eller hoppehest? Fortæl fortæl og send gerne links m.v.  Hilsen Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| de har dem i |
|
|
fakta for 40 kr denne uge...
Fjordhest er bedst! Mor til Naia født d 4-1-06 Bøger til ssa udd købes! skriv pb/mail.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ude i metro :-) |
|
|
Jeg har set dem i metro. Hoppehest, i rød, pink og hmm.. lagde jeg mærke til andre farver... men nu kiggede jeg jo pigefarver så. De er blandt legetøjet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hoppehest |
|
|
Hej igen Nå kan se vi ikke kan handle Metro. ( Hvis du skal afsted, må du gerne købe en pink til mig, betaler gladeligt - også for porto!! Jeg kan ikke se at Fakta har nogen. Er du sikker på det er fakta? Hilsen Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her hoppes vildt.... |
|
|
katrine elsker sin hoppehest. Lidt i perioder, men så må den gemmes væk et øjeblik og når den kommer frem igen er den igen verdems bedste legetøj -Randi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi må bare eje den |
|
|
Og nu har min mand lige fortalt at han kender en som har et kort til Metro, og det må vi låne. JUBBBBIIII. Nu håber jeg så bare det er Metro i KBH eller Glostrup som har en. Ved du det Berit?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hop hop hop |
|
|
Vigdis har en blå, som på linket her. Købt for godt et ½ års tid siden i vores lille børne/baby butik her i byen, til omtrent samme pris som nævnt på web-siden. Hun har det bare SÅ sjovt med den hest! I starten sad hun bare og vuggede lidt på den, så hoppede hun op og ned, først forsigtigt, siden ret voldsomt, og nu kan hun faktisk holde så fast om den at hun kan hoppe lidt rundt i stuen - det ser bare rigtig skægt ud, og ungen griner over hele 5-øren... Min mening: Super godt køb! (og de store knægte på 9 år er drøn misundelige over jeg ikke vil købe en hoppehest i deres størrelse *G*) Mvh. Lotte_L
Rolf.. 13.01.99 Roar.. 13.01.99 Vigdis 20.09.06 "I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves." Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rody hoppehest |
|
|
Vores Rody motioneres jævnligt og drengen bliver snart 3, så vi har da haft glæde af den et par år.... den er ligesom blevet sjovere med alderen, i starten sad han bare på den og faldt af men nu ræser de hytten rundt Ellers har HITTET herhjemme været en lille løbecykel - den er der godt nok blevet spænet rundt på (husk cykelhjelm). Vi har den med hvor andre nok havde valgt klapvognen, til fx. en tur i skoven eller lign. Ungen får motion og overanstrenger sig ikke og kan snildt følge med i voksentempo (vi har så tilgengæld lidt svært med at følge med) og så får de også en fabelagtig balance. Patrick fik sin løbecykel til sin 2års fødselsdag og kunne køre på den fra første dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror da |
|
|
At alle metro har dem. Jeg har set dem både her i Aalborg og i Århus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hoppe hoppe |
| Forfatter:  |
anettenielsen |
| Dato:  |
09-07-2008 22:06 |
|
Var kort forbi Kære Børn forleden og så den stod der... Med et fint tilbudsskilt -Dog tjekkede jeg ikke prisen, men det var måske en mulighed at tjekke hos dem? /Anette
- Zeli Brentedal, det dejligste røde lyn 24.02.1990 - 05.04.2006 Elsket og savnet - Flicka -rød hoppe - søges Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kære børn |
|
|
Hej Tak for tippet, har været i to kære børn, bare for at ose og konstatere at prisen er 400,- Og det vil jeg helst slippe for. Håber at vi kan suse afsted i morgen i metro. Hilsen Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor gamle??? |
|
|
Nej - nu må jeg altså lige høre.... Lærke fylder jo et år på lørdag - hvor hurtigt har de glæde af sådan en hoppehest??? Den er jo helt oplagt  Håber på hurtigt svar - så kan jeg lige suse i Metro på vejen hjem. /Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hoppehest |
|
|
Hej Tina Nu ikke noget med at købe den sidste, *g* Hoppehesten er fra ca. 1½-2 års alderen så vidt jeg har forstået. Vores datter er 20 mdr og han sagtens hoppe på den. De har også en i dagplejen og den har hun hoppet med længe!! Så afsted afsted. *g* Hilsen Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fik vi den |
|
|
Ja så fik vi den og pigen er ælle vild - og øhhh ja også drengene Nå men de må deles. Så tak for tippet med Metro, her gav vi "kun" 150,- for en mens de andre steder koster ca. 400,- Hop hop hop  Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|