Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hoppehest - er den genial?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 22:34

Hej


Jeg har forelsket mig lidt i en Pink Rody hoppehest og det samme har vores datter, men synes de er ret dyre. Er de pengene værd eller står Jeres i en krog og "glor"?


Lad mig høre fra Jer klog heste-mødre. :D


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi er glade...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 23:38

for vores.


Købte den da Nicholine var omkring 1½ år og hun har været meget glad for sin og brugt den fligtigt.


Den bliver stadig brugt en gang imellem og nu er hun 3 år.




Jeanne
Mor til Nicholine
født d. 18 maj 2005


Besøg Nicholines hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 12:02

jeg går udfra at det er sådan en man puster op som de kan sidde på og hoppe?

Jeg har lige købt en hoppe ko til jessica til 50kr i brugsen og den er hun super glad for. dog står den og glor nogle dage men så piller monique ved den i stedet.


Ma Fila Noir sat tilsalg se hende på markedspladsen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 metro....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:22

Sælger dem til omkring 100 kr


~ Hilsen Berit Rahmberg ~

Nedl. landbrug søges til leje i Nordjylland

~ ~ ~
Ox-Arabere.dk

* * *
Et privat hestehold i det Nordjyske
Galleri.Rahmberg.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Ox-arabere dk
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:15

Hej


Hvor har du set de har dem i Metro? Kan ikke finde dem i Deres tilbudsavis. Er det en hoppeko eller hoppehest? Fortæl fortæl og send gerne links m.v. :D


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoppehest.
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:23

Den er også her:

sundbaby.dk/ product.asp?product=5792&lang=dk til 329 kr. Både i rød, blå og pint.


Annemarie

Mor til Laura og Emma- 20-07-06.

www.123hjemmeside.dk/ GroenkjaerRamloev


"If you can dream it, you can do it"


0
0
Svar på denne tråd
 
 de har dem i
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:57

fakta for 40 kr denne uge...


Fjordhest er bedst!


Mor til Naia født d 4-1-06


Bøger til ssa udd købes!

skriv pb/mail.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ude i metro :-)
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:06

Jeg har set dem i metro.

Hoppehest, i rød, pink og hmm.. lagde jeg mærke til andre farver... men nu kiggede jeg jo pigefarver så.


De er blandt legetøjet.


~ Hilsen Berit Rahmberg ~

Nedl. landbrug søges til leje i Nordjylland

~ ~ ~
Ox-Arabere.dk

* * *
Et privat hestehold i det Nordjyske
Galleri.Rahmberg.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoppehest
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:16

Hej igen


Nå kan se vi ikke kan handle Metro. :o( Hvis du skal afsted, må du gerne købe en pink til mig, betaler gladeligt - også for porto!!


Jeg kan ikke se at Fakta har nogen. Er du sikker på det er fakta?


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 
 her hoppes vildt....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:14

katrine elsker sin hoppehest. Lidt i perioder, men så må den gemmes væk et øjeblik og når den kommer frem igen er den igen verdems bedste legetøj


-Randi


.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi må bare eje den
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:43

Og nu har min mand lige fortalt at han kender en som har et kort til Metro, og det må vi låne. JUBBBBIIII. Nu håber jeg så bare det er Metro i KBH eller Glostrup som har en. Ved du det Berit?


0
0
Svar på denne tråd
 
 hop hop hop
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 21:13

Vigdis har en blå, som på linket her.


Købt for godt et ½ års tid siden i vores lille børne/baby butik her i byen, til omtrent samme pris som nævnt på web-siden.


Hun har det bare SÅ sjovt med den hest! I starten sad hun bare og vuggede lidt på den, så hoppede hun op og ned, først forsigtigt, siden ret voldsomt, og nu kan hun faktisk holde så fast om den at hun kan hoppe lidt rundt i stuen - det ser bare rigtig skægt ud, og ungen griner over hele 5-øren...


Min mening: Super godt køb! (og de store knægte på 9 år er drøn misundelige over jeg ikke vil købe en hoppehest i deres størrelse *G*)


Mvh. Lotte_L


Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rody hoppehest
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 21:51

Vores Rody motioneres jævnligt og drengen bliver snart 3, så vi har da haft glæde af den et par år.... den er ligesom blevet sjovere med alderen, i starten sad han bare på den og faldt af men nu ræser de hytten rundt


Ellers har HITTET herhjemme været en lille løbecykel - den er der godt nok blevet spænet rundt på (husk cykelhjelm). Vi har den med hvor andre nok havde valgt klapvognen, til fx. en tur i skoven eller lign. Ungen får motion og overanstrenger sig ikke og kan snildt følge med i voksentempo (vi har så tilgengæld lidt svært med at følge med) og så får de også en fabelagtig balance.

Patrick fik sin løbecykel til sin 2års fødselsdag og kunne køre på den fra første dag


Mvh

Charlotte


Se tegninger og malerier på min præstation - bestillinger modtages

Hestemassage tilbydes (nordvest sjælland)

T-shirts med seje motiver bla. af heste


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror da
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 16:14

At alle metro har dem.

Jeg har set dem både her i Aalborg og i Århus.



~ Hilsen Berit Rahmberg ~

Nedl. landbrug søges til leje i Nordjylland

~ ~ ~
Ox-Arabere.dk

* * *
Et privat hestehold i det Nordjyske
Galleri.Rahmberg.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoppe hoppe
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 22:06

Var kort forbi Kære Børn forleden og så den stod der... Med et fint tilbudsskilt -Dog tjekkede jeg ikke prisen, men det var måske en mulighed at tjekke hos dem?


/Anette






-

Zeli Brentedal, det dejligste røde lyn

24.02.1990 - 05.04.2006

Elsket og savnet

-

Flicka -rød hoppe - søges

Billeder på min præsentation


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kære børn
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 23:56

Hej


Tak for tippet, har været i to kære børn, bare for at ose og konstatere at prisen er 400,- Og det vil jeg helst slippe for. Håber at vi kan suse afsted i morgen i metro.


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor gamle???
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 09:16

Nej - nu må jeg altså lige høre....


Lærke fylder jo et år på lørdag - hvor hurtigt har de glæde af sådan en hoppehest??? Den er jo helt oplagt :-)


Håber på hurtigt svar - så kan jeg lige suse i Metro på vejen hjem.


/Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoppehest
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 10:21

Hej Tina


Nu ikke noget med at købe den sidste, *g*


Hoppehesten er fra ca. 1½-2 års alderen så vidt jeg har forstået. Vores datter er 20 mdr og han sagtens hoppe på den. De har også en i dagplejen og den har hun hoppet med længe!! Så afsted afsted. *g*


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så fik vi den
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 21:46

Ja så fik vi den og pigen er ælle vild - og øhhh ja også drengene Nå men de må deles. Så tak for tippet med Metro, her gav vi "kun" 150,- for en mens de andre steder koster ca. 400,-


Hop hop hop


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider