Begge vores er startet i dagplejen og så har vi fulgt op. Den store så vidt jeg husker ved 2-års alderen, og den lille allerede nu som 1½ års. Men det er jo mest for sjov i starten, selvom man kan systematisere det lidt, så det rammer de tidspunkter hvor der er gevinst (normalt lige efter at de har spist, ihvertfald hjemme hos os).
Vi gør nu ikke så meget ud af det herhjemme, før de er klar og selv viser interesse for det + har lidt styr på hvornår det sker.
Den store blev helt renlig lige før han fyldte 3. Det var så her at vi bitterligt fortrød, at vi ikke bare var staret med en toilettræner i stedet for potten.....for han insisterede på kun at bruge sin potte, og vi kunne ikke få ham på toilettet.
Sådan en lille størrelse kan lave meget L...skulle jeg hilse og sige
.........og det skal jo ligesom ud af potten igen
.
En nat tog pottefeen dog potten........og lagde en gave i stedet. Den købte han heldigvis og han har brugt toilettet, uden at kny, lige siden
.
Hilsen
Bluebell