hvor skulle han have en grum og lang straf for sådan noget!!
havde jeg været forældre havde han ikke kommet til at vente længe på dommen- den var faldet promte! 
jeg håber også at han blir spæret inde sammen med voksne mænd der kan banke en smule fornuft ind i ham! (det sagde jeg ikke men mente det )
uha jeg sider og blir grum - hvis nogen bare så meget som tænkte på at gøre noget lignende ved mine børn- ja så stod den godtnok på en alvorlig omgang prygl.
hvordan kan man finde på at sende et lille nøgent barn op i luften og lade det lande på det hårde gulv??
tænk at være forældrene dernu afventer svar på om barnet har taget varrigt skade??!!
tænk jeg tror jeg havde påkørt ham og bakket hen over ham en snes gange, for dernæst atsige ud af vinduet: jamen jeg troede ikke det gjorde ondt eller du tog skade af det!!
puha en dårlig smag i munden drengens forældre må have, for opdragelsen er da vist kikset