Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Flyvende baby - videoklip
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 09:46

sad lige og læste en artikel på eb, og så så jeg overskriften, hvor der også var et videoklip. Skræmmende, begyndte næsten at græde - hvordan fanden kan sådan en møgunge finde på sådan noget. Tænk på, hvad der kunne være sket med den lille baby, han må da være hjernedød ekstrabladet.dk/112/ article1028809.ece




Mor til Julie 13.10.2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa......
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 09:59

ja folk er syge i hovedet....

Han syntes jo nok det var vildt sejt


Hilsen fra Bodil


Mor til Mathias på 7 år

Julie på 5 år

Signe 2 år



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 10:02
Hvad sker der dog i hovedet å¨de mennesker, hvorfor skal mennesker være så onde!
Jeg håber han får sin straf, en laaang en, hvor han bliver buret inde med an masse voksne mænd der finder ud af hvad han har gjort!
Sidder her og er chokket, venter selv barn og gud hvor jeg aldrig ønsker der sker mit barn noget ondt. Forældrene må have det skrækkeligt, især da de selv har "ansat" ham! Føj siger jeg bare...

MVH RIKKE

Nu med Ishesten Rodi Fra Hejelte


Se min præsentation:

Springsadel sælges.

Dejlig Løvedehoved sælges med bur og div.


0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjsa
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 10:02

Han lyder da til at have det sjovt - tænk på hvis barnet slog hovedet og fik varrige men, men så langt tænkte han vel næppe.


Mor til Julie 13.10.2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 sindsygt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 12:23

Nej hvor jeg får det dårlig når jeg ser sådan noget. Hvad sker der oven i folk hoveder, synes der sker flere og flere forfærdelig ting med små børn efterhånden.


Puha har tårer i øjene nu








Venlig hilsen


Stine :-)



Mor til verdens dejligste guldklump

Bastian 190107



0
0
Svar på denne tråd
 
 Advar lige lidt bedre en anden gang.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 19:49

Dum som jeg var, klikkede jeg lige på linket - læste artiklen og det var nok. Kan ikke bære hverken at læse eller se den slags - det gør meget meget ondt og jeg blir FYSISK dårlig. Sidder nu med meget ondt i maven .


En anden gang, vil i så ikke være søde at advare om, at det er meget stærke artikler og klip ? PLEASE - ka heller ikke se hvorfor vi ska se på den slags og endda frivilligt. Du klikker jo selv på det.


Kærlig hilsen Marlene

Mor til Emil født den 16. januar 2007 og med termin 3. december 2008


Søger igen efter rigtig go part til Sam

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan ikke se filmen
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 20:07

men det lyder også til at være "ligemeget" da det er for sygt!


Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07


Jack tilbyder bedækning


Hingste føl fra i år tilbydes lækker opstaldning

med andet hingsteføl fra medio november 08.

Pris efter arb. indsats.


***********

0
0
Svar på denne tråd
 
 føj føj føj
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 19:06

hvor skulle han have en grum og lang straf for sådan noget!!


havde jeg været forældre havde han ikke kommet til at vente længe på dommen- den var faldet promte!


jeg håber også at han blir spæret inde sammen med voksne mænd der kan banke en smule fornuft ind i ham! (det sagde jeg ikke men mente det )

uha jeg sider og blir grum - hvis nogen bare så meget som tænkte på at gøre noget lignende ved mine børn- ja så stod den godtnok på en alvorlig omgang prygl.


hvordan kan man finde på at sende et lille nøgent barn op i luften og lade det lande på det hårde gulv??


tænk at være forældrene dernu afventer svar på om barnet har taget varrigt skade??!!


tænk jeg tror jeg havde påkørt ham og bakket hen over ham en snes gange, for dernæst atsige ud af vinduet: jamen jeg troede ikke det gjorde ondt eller du tog skade af det!!


puha en dårlig smag i munden drengens forældre må have, for opdragelsen er da vist kikset



gudesmuk palomino broget vallak, ca 120 i stg,3 år, tilredet, sælges billigt


skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh nej dog
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 20:09

Hvor er det forfærdeligt. Her sidder jeg, og passer min lille niece på 3 måneder + at jeg er gravid


Det skærer i mit hjerte at læse den slags.



Hest sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/2825204


Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 21:11

videoklippet?

Det er sq en forfærdelig verden vi lever i.... FØJ



***DP Horses***

v. Maria Pejtersen og Michael Dahl


www.dp-horses.dk



Mor til Mikkel d. 3-4-07 kl. 11.25


www.dahlpejtersen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 08:56

ej hvor frygteligt.. De forældre må ha lyst til at slå den dumme knægt ..Det ville jeg ihvertfald.. Eller sende et tæstehold til ham ..


Hilsen Stine


SÆLGES
Super lækker 2 års buckskin welsh sec A hoppe.

Rigtig Smart Palomino 2 års sec A hingst m. avlsgodkendelse

www.welsh-stutteri.dk


Sødt hjemmesyet børnetøj

www.musberg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider