Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så smed hun bleen igen... Øv også...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 23:08

Umiddelbart lyder det forkert når jeg brokker mig over at Katja på 2 år har smidt bleen. Men når hun hverken er renlig dag eller nat så er det skisme træls at stå der med et barn der står så stolt med bleen i hånden når den burde være på numsen.

Hun har fundet ud af at smide sine natbukser, knappe bodyen op og pille bleen af. Det er ligesom blevet et fast aftenritual inden hun kan sove. Men nu kunne det altså være nok. Satte et stykke gaffatape på så hun ikke kan pille ble tapen af Tager hatten af for hende den dag hun får gaffaen af

Med venlig hilsen

Lena

GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation

www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

potten frem
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 00:29

I skal vist have potten frem. Lea er også to og har i faktisk i et stykke tid haft en styring med hvad det er der sker, er sket eller skal ske. Hun bliver formodenlig dagsrenlig i denne sommer. Hun er fra 2 maj 2006.

Hvis din datter ikke er klar så huske denne: gaffa er godt, mere gaffa er mere godt

Kilden.

mor til Lea 02.05.06 og med termin 03.12.08

0
0
Svar på denne tråd

Åh irriterende
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 09:36

Men ja, Kilden - måske var det tid til at kigge lidt på potten?

Storesøsteren til den jeg venter nu gjorde det også en - heldigvis - kort overgang. Det gik over af sig selv. Men potten var hun overhovedet ikke interesseret i!

Held og lykke..

Mvh Louise og Skjalda
Er lige flyttet til Lolland, hø og venner søges!

Dyreværnsloven
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 09:56

Super-trælst!! Anna har også gjort det. Efter at have forhørt mig herinde, endte vi med at give hende natdragten på omvendt (den er med lynlås). Siden da har hun ikke gjort det...eller rettere kunne komme til det . Hun ville sikkert gøre det, hvis hun kunne komme til det.

Hun gør det ikke om dagen, og hun har været i gang med pottetræning i nogle måneder nu.

Håber at i finder en løsning for det er bare ikke til at holde ud længden...tis, tis og tis alle steder

Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21.7.06 og Kasper født d. 22.10.07

0
0
Svar på denne tråd

Kilden
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 21:42

Kilden: Potten har været fremme længe men hun vil ikke sidde på den. Til gengæld siger hun ind imellem til når hun skal tisse og lave og kommer så på toilettet. Og når de ældre børn i DP kommer på toilettet så kommer hun også (vil selv) og laver ofte noget der også. Inden hun skal i bad kommer hun på toilettet, men ikke altid hun får gjort sig færdigt (eller bare begyndt for den sags skyld).

Christel: Det er en super idé med natdragten

Katja gør det ikke om dagen. Det gjorde hendes kusine til gengæld. Lige pludselig en dag vi var i legeland stod Louise der med numsen bar midt på gulvet. havde dog ikke nået at tisse eller lave. Det var kun alle andre end hendes forældre der kunne se det sjove i det

Med venlig hilsen

Lena

GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation

www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  05-07-2008 13:49

Hihi, det minder mig om en lidt sjov historie fra da mine søskende var små. De er tvillinger og kom selvfølgelig i den der "ta bleen af" periode samtidig. Og både min mor og jeg var godt trætte af at skulle give dem ble på 5-7 gange før de sov. Så en aften havde de pillet den af hinanden gentagne gange og min mor og jeg var godt trætte af at rende frem og tilbage i børneværelset.

Pludselig hører vi et harme skrig dernede fra, Daniel TUDbrøler! Jeg løber derned og får øje på Daniel der står mellem sengene og græder hysterisk, og Daniella ligger i sengen og "sover". Jaja, efter nærmere eftertjek har Daniella BIDT Daniel i tissetrolden!! Den var BLÅ!

Stakkels Daniel havde meget ondt og de stoppede da også med at pille bleerne af hinanden fra den dag.

Nogle mennesker siger livet er hårdt, men i forhold til hvad?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider