Hihi, det minder mig om en lidt sjov historie fra da mine søskende var små. De er tvillinger og kom selvfølgelig i den der "ta bleen af" periode samtidig. Og både min mor og jeg var godt trætte af at skulle give dem ble på 5-7 gange før de sov. Så en aften havde de pillet den af hinanden gentagne gange og min mor og jeg var godt trætte af at rende frem og tilbage i børneværelset.
Pludselig hører vi et harme skrig dernede fra, Daniel TUDbrøler! Jeg løber derned og får øje på Daniel der står mellem sengene og græder hysterisk, og Daniella ligger i sengen og "sover". Jaja, efter nærmere eftertjek har Daniella BIDT Daniel i tissetrolden!! Den var BLÅ! 
Stakkels Daniel havde meget ondt og de stoppede da også med at pille bleerne af hinanden fra den dag.