Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 4 måneder..
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 16:33

Grundet strejken overrendes vi jo ikke ligefrem af sundhedsplejersker. I et andet indlæg læste jeg, at deres bebser på 6 måneder vejer i gennemsnit 7 kilo + -.


Min lille fyr på snart 4 måneder vejer 7,1 kilo og er 64 cm lang. I mine øjne er han ikke "fed", han har da sine lår/balle deller og hængekinder, men sån' skal de vel se ud?


Hvon' er tallene hos Jer?


Venligst Lisbet


Billedet er taget i dag





Husk, at når du bliver sur, er det dit eget problem, at blive glad igen..!

Er det det værd?

Brug tiden fornuftigt..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emma vejede
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 17:53

for en uge siden 7430 g. og målte hele 70 cm, 4 måneder og 1 uge gammel.


Stor baby, men jeg synes heller ikke hun er fed:


og et på maven til sammenligning med dit eget



Billederne er taget for en 10 dages tid siden.



Med venlig hilsen
Bettina

Ny Passier grand gilbert sælges, se billeder på præsenstation. Bom 27½ og 17.5".

0
0
Svar på denne tråd
 
 Villads er kun 3 mdr.
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 18:27

men vejer ca. 6,5 kg. og måler ca. 60-62 cm. (alt efter hvor gode vi lige er med målebåndet ). Og ja, han er godt i stand, men ikke noget kriminelt synes jeg...


Kan ikke lige lægge billeder ind (ikke it-ekspert ) men der ligger nogle meget nye på min præsentation.


Ditte


Husk at smile til verden...
Så bliver du selv meget kønnere og det meste bliver meget nemmere
Nu mor til min dejlige lille søn Villads født d. 9. april 2008
0
0
Svar på denne tråd
 
 Thilde er lige blevet 4 mdr
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 21:43

og vejer 7,7 kg og er 69 cm lang:



Mvh. Maiken

0
0
Svar på denne tråd
 
 billede
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 12:06

Billede af Ditte's Villads:



Med venlig hilsen
Bettina

Ny Passier grand gilbert sælges, se billeder på præsenstation. Bom 27½ og 17.5".

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfasdf
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 12:59

da Anton var 3 mrd og 3 uger vejede han 8,1 kg. jeg ved ikke hvor lang han er for han blev ikke målt.

jeg syntes altså heller ikke han er fed, men nærmere baby-buttet - faktisk lige tilpas


mvh trilsens mor


Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto

sælges på grund af køb af blå barnevogn

billeder kan tilsendes via mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 3 mdr...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 13:35

Min Freya er 3 mdr og 2 uger ca, og hun vejer 6kg og er 61,5cm lang...




MVH Tine Vejlstrup


Nu med skønne Freya i armene, født 17/3-08

0
0
Svar på denne tråd
 
 anton 4 mrd
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 13:36

Anton bader i italien d. 17 juni (blev 4 mrd d. 19 juni)

vejet til 8,1 d. 12 juni.




Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto

sælges på grund af køb af blå barnevogn

billeder kan tilsendes via mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 17:57

Kan da se, at jeg absolut ikke skal spilde tanker på Lynges vægt - han ligner jo størstedelen af alle disse pragtfulde unger!


Tusinde tak for jeres respons, dermed ikke sagt, at tråden ender her, kom endelig med flere billeder m.m. af jeres herlige 4-måneders bebser.


Venligst Lisbet





Husk, at når du bliver sur, er det dit eget problem, at blive glad igen..!

Er det det værd?

Brug tiden fornuftigt..

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 21:07

Sikke nogen super dejlige babyer i har... De er vildt dejlige hver og en! De ser ud til at være i perfekt foderstand hver og en.



Hilsen Maria



0
0
Svar på denne tråd
 
 5 mdr.
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 11:39

August vejede 6720 g og var 66 cm lang. og jeg synes han er lige tilpas, lidt runde kinder skal der være. *s*

Tjalfe: Sikke et dejligt smil.


Part søges til min oldenborg hoppe. Skriv for mere information.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vægt 4 mdr
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 15:48

Uha Uha kan da se at min "lille" Benjamin fra 17. februar ikke hører til de mindste


Jeg vejede ham den 15. juni og der vejede han 9,1 kilo og målte 66 cm


Han triller nu fra ryg til mave.



venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

Benjamin 17. februar 2008

....nu Fru Bredahl

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Magnus vokser også godt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 10:05

Magnus vejer 7,8 kg og er 69 cm lang... Han er fra d. 24. feb. me vægten er fra da han var præcis 4 mdr.


Billede har jeg ikke lige her nu - men der kommer snart et...


Mvh. Gitte

www.staldolsen.dk

www.staldolsen-foto.dk


Hestefotograf

Salgsheste:
Edda Falkhan, Araber hoppeføl efter falkhan Ekspres

Freja TF 40, Tinkerhoppe, hingstemor og ridehest




0
0
Svar på denne tråd
 
 Victor
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 17:01

vejede 7,2 kg og var 66 cm da han var 3 mdr og 2 uger. Han er fra d 13/3.

Billeder af vidunderet kommer senere

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider